تریلر سریال مستند Harry & Meghan

مستند Harry & Meghan

هری و مگان یک مجموعه مستند آمریکایی است که در نتفلیکس پخش می شود و شاهزاده هری، دوک ساسکس و مگان دوشس ساسکس در آن بازی می کنند. این سریال دارای شش قسمت است و رابطه این زوج از آغاز خواستگاری تا تصمیم آنها برای کناره گیری به عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی بریتانیا و فعالیت های بعدی آنها را پوشش می دهد. «لیز گارباس» کارگردان سریال «هری و مگان» و به همراه «اریکا ساشین»، «مارک مونرو»، «دن کوگان»، «جان باردین»، «الا شپل» و «انگس وال» یکی از تهیه‌کنندگان خواهد بود.

این مجموعه همچنین شامل مصاحبه با خانواده، دوستان، مورخان و روزنامه نگاران است. این در دو بخش، سه قسمت یک ساعته در 8 دسامبر و سه قسمت دیگر در 15 دسامبر 2022 منتشر می شود.

 

داستان سریال مستند

این زوج سال گذشته در مصاحبه‌ای با «اپرا وینفری» جزئیاتی از این جدایی بحث‌برانگیز فاش کرده بودند. مارگل به اپرا گفته بود: «ساده‌لوحانه واردش شدم. در گذشته چیزی زیادی از خانواده‌ی سلطنتی نیاموخته بودم. در خانه در این خصوص حرفی زده نمی‌شد. مسئله‌ای نبود که ما دنبال کنیم.» او اضافه می‌کند: «هیچ تحقیقاتی انجام ندادم. در مورد همسرم پرس‌وجو نکردم. نیازی احساس نمی‌کردم.» مارکل علاوه بر این فاش کرده بود که یکی از اعضای خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست فرزند مگان و هری بوده است.

تریلر مستند Harry & Meghan:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =