تریلر فصل پنجم سریال The Crown

سریال The Crown

تاج (سریال The Crown) یک مجموعه‌ی تلویزیونی درام ۴۰ قسمتی است که توسط پیتر مورگان ساخته و نوشته شده است. این مجموعه، توسط دو شرکت لفت بانک پیکچرز و سونی پیکچرز تلویژن برای شبکه نت فلیکس تهیه گردیده است. این مجموعه سریال داستان زندگی سلطنت ملکه الیزابت دوم بریتانیا را به‌تصویر می‌کشد. فصل اول این مجموعه شامل ۱۰ قسمت یک ساعته است. که در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. پس از استقبال زیاد تماشاگران از این سریال و همچنین مورد ستایش قرارگرفتن از سوی منتقدان، فصل دوم آن نیز سفارش داده شد و در دسامبر ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۴ نوامبر ۲۰۱۶، فصل دوم ۸ دسامبر ۲۰۱۷ و فصل سوم ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ از نتفلیکس منتشر شد. فصل چهارم و جدید نیز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ انتشار یافته است. همچنین فصل پنجم آن هم برای پخش در سال ۲۰۲۲ می شود.

سریال تاج موفق به کسب امتیاز 8.7 از 10 از پایگاه IMDB شده است.

 

مراحل تولید

فیلمبرداری این مجموعه در آفریقای جنوبی و بریتانیا از جمله هتفیلد هویس و کارخانه‌ی تاریخی کشتی‌سازی چتهم در کنت، انگلستان، برای قسمت سوم و چهارم صورت گرفته‌است.

 

بازیگران

«الیزابت دبیکی» در فصل پنجم «تاج» نقش «پرنسس دایانا» را بازی می‌کند و جانشین «اما کورین» از فصل قبل شده است. «دومینیک وست» نیز در نقش «پرنس چارلز» می‌کند و جانشین «جاش اوکانر» از فصل سوم و چهارم شده، در حالی که «الیویا ویلیامز» در این فصل نقش معشوق او «کامیلا پارکر بولز» را بازی می‌کند و جانشین «امرالد فنل» شده است.«ایملدا استنتون» در نقش «ملکه الیزابت دوم» و «جاناتان پرایس» در نقش همسرش «پرنس فیلیپس» ظاهر خواهند شد.

تریلر سریال The Crown:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =