تریلر فیلم 2022 Amsterdam

Amsterdam

آمستردام 2022 یک فیلم تاریخی، کمدی و معمایی به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی دیوید او راسل (کارگردان فیلم‌های Silver Linings Playbook و American Hustle و The Fighter و Joy) است. این فیلم که از ژانویه تا مارس 2021 در لس آنجلس فیلمبرداری شد، اولین فیلم راسل پس از Joy در سال 2015 است. فیلمبرداری این فیلم نیز به دلیل همه گیری کرونا کمی دیرتر از برنامه ریزی به اتمام رسید.

بازیگران

کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن در نقش‌های اصلی در کنار گروه بزرگی بازیگران از جمله کریس راک، آنیا تیلور-جوی، زوئی سالدانیا، مایک مایرز، مایکل شنون، تیموتی اولفینت، آندره‌آ ریسبرو، تیلور سوئیفت، ماتیاس خونارتس ، آلساندرو نیوولا، و رابرت دنیرو در کنار دیگران، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ابتدا مارگوت رابی و مایکل بی جردن به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شدند. اما مایکل قبل از شروع تولید به دلیل درگیری‌هایی که داشت از لیست بازیگران این فیلم خارج شد. در ادامه جان دیوید واشنگتن به عنوان جانشین جردن انتخاب شد. طبق گزارشات، جنیفر لارنس برای نقش رابی در نظر گرفته شده بود اما در نهایت نقش به مارگو رسید.

 

داستان فیلم 2022 Amsterdam

سه دوست، یک پزشک، یک پرستار و یک وکیل مظنون اصلی یک قتل در دهه ۱۹۳۰ می‌شوند. این سه دوست شاهد یک قتل هستند و خود تبدیل به مظنون می‌شوند و در همین حین از یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های تاریخ آمریکا پرده برمی‌دارند.

آمستردام قرار است در تاریخ 7 اکتبر 2022 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده منتشر شود.

.

تریلر فیلم 2022 Amsterdam:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =