تریلر فیلم 2023 Teen Wolf: The Movie

فیلم 2023 Teen Wolf: The Movie

گرگ نوجوان: فیلم (Teen Wolf: The Movie 2023) یک فیلم درام و هیجان انگیز آمریکایی به کارگردانی راسل مولکاهی و نویسندگی جف دیویس است. این فیلم ادامه مجموعه MTV Teen Wolf است و اکثر بازیگران نقش های خود را ایفا کرده اند. از جمله تایلر پوزی، کریستال رید، تایلر هوچلین، هالند رودن، کولتون هاینز، شلی هنیگ، دیلن اسپریبری، لیندن اشبی، ملیسا پونزیو و جی آر بورن. هفته گذشته پوستر فیلم Teen Wolf منتشر شد که بازگشت بازیگران اصلی به فیلم را نشان می داد.

این داستان گرگینه اسکات مک کال (پوزی) را دنبال می کند که از شهر خود در کالیفرنیا در برابر یک تهدید جدید محافظت می کند.

این فیلم قرار است در 26 ژانویه 2023 در پارامونت+ اکران شود. همچنین به عنوان نقطه شروعی برای مجموعه تلویزیونی آینده Wolf Pack بر اساس رمانی از Edo van Belkom خواهد بود.

 

داستان فیلم

یک ماه کامل در بیکن هیلز طلوع می کند و همراه با آن یک نیروی شر و شیطانی ظهور می کند. گرگ‌ها یک بار دیگر زوزه می‌کشند و خواستار بازگشت بانشی‌ها، ورکویوت‌ها، سگ‌های جهنمی، کیتسون‌ها هستند. اما تنها گرگینه‌ای مانند اسکات مک کال، که دیگر نوجوان نیست و هنوز به یک آلفا تبدیل نشده است، می‌تواند متحدان جدید را جمع کند. همچنین دوستان قابل اعتمادی را برای مقابله با دشمنی که می‌تواند قوی‌ترین و مرگبارترین دشمن آن ها باشد، متحد کند.

این فیلم در 26 ژانویه 2023 اکران می شود.

تریلر فیلم 2023 Teen Wolf: The Movie:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =