بهترین فیلم های کاترین هان، رتبه‌بندی‌شده

بهترین فیلم های کاترین هان

کاترین هان یکی از استعدادهای تقریباً نوظهور در صنعت سینما و تلویزیون است. با معرفی بهترین فیلم های کاترین هان همراه مووی 21 باشید.

5. The Family Fang (2016)

The Family Fang از بهترین فیلم های کاترین هان

جیسون بیتمن کارگردان و یکی از بازیگران در کمدی سیاه The Family Fang در سال 2016 است. این بازیگر در مقابل نیکول کیدمن در نقش دو خواهر و برادر بازی می‌کنند که باید کشف کنند که آیا ناپدید شد‌ن اخیر والدینشان واقعی است یا بخشی از یکی از حقه های پیچیده‌ی آنها. هان نقش نسخه کوچک‌تر والدین این خواهر و برادر، کامیل را بازی می‌کند که آنها را در دوران کودکی با انواع و اقسام جنجال‌ها مواجه می‌کرد.

نظرات The Family Fang مثبت بود. بیشترین تمجیدها نصیب کیدمن شد و بازی و کارگردانی بیتمن نیز نظرات مثبتی را برانگیخت. نقش هان کوچک اما پرمعنی است و منتقدان به کمک او در به یاد ماندنی شد‌ن و مهم‌تر از همه خنده‌دار سا‌ختن فیلم اشاره کردند.

4. Captain Fantastic (2016)

Captain Fantastic از بهترین فیلم های کاترین هان

ویگو مورتنسن دومین نامزدی اسکار خود را برای بازی در فیلم درام کاپیتان شگفت انگیز در سال 2016 دریافت کرد. داستان درباره بن، مردی است که خانواده‌اش پس از گذراندن یک دهه زندگی در انزوا، باید به جامعه بازگردند. هان نقش هارپر، خواهر زن بداخلاق بن را بازی می کند که سعی می کند او را متقاعد کند که سبک زندگی خود را تغییر دهد.

Captain Fantastic نقدهای مثبتی دریافت کرد، به خصوص برای عملکرد مورتنسن. با این حال، بازیگران جوان فیلم نیز مورد تحسین قابل توجهی قرار گرفتند، به طوری که بسیاری از منتقدان معتقد بودند که آنها، اگر نگوییم بیشتر، به همان اندازه‌ی مورتنسن در موفقیت فیلم موثر بودند. این اثر یکی از بهترین فیلم های کاترین هان است.

3. Glass Onion: A Knives Out Mystery (2022)

Glass Onion: A Knives Out Mystery از بهترین فیلم های کاترین هان

در سال 2022، هان بخشی از کمدی رازآلود رایان جانسون بود. این فیلم بازگشت دنیل کریگ را در نقش کارآگاه بنوا بلان نشان می‌دهد که برای جشن آخر هفته به جزیره خصوصی مایلز برون، میلیاردر فناوری سفر می‌کند که به زودی به یک معمای قتل تبدیل می‌شود. هان نقش کلر دبلا، فرماندار کانکتیکات و دوست نزدیک برون را بازی می کند.

مطلب مرتبط: تریلر فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery

Glass Onion مانند قسمت اول خود در سال 2019 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و اغلب در زمره بهترین فیلم‌های معمایی قتل قرار می‌گیرد. جانسون حتی نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. گروه بازیگری فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اگرچه دنیل کریگ و ژانل مونه توسط اکثر منتقدان بیشتر از دیگران مورد توجه قرار گرفتند.

2. Private Life (2018)

Private Life از بهترین فیلم های کاترین هان

هان با پل جیاماتی، بازیکر نامزد اسکار، در فیلم کمدی-درام زندگی خصوصی تامارا جنکینز در سال 2018 همبازی است. این دو بازیگر نقش ریچارد و ریچل، زوج میانسالی را بازی می‌کنند که با ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که تلاش می‌کنند فرزندی را به فرزندخواندگی بپذیرند و زندگی مشترک خود را حفظ کنند.

زندگی خصوصی تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت. منتقدان نویسندگی و کارگردانی جنکینز و بازی موردتمرکز هان را ستودند و در عین حال فیلم را به خاطر پرداختن به موضوعات بالغانه با دقت و همدلی قابل توجه تحسین کردند. بسیاری این نقش را در زمره بهترین های کاترین هان می دانند.

1. Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018)

Spider-Man: Into the Spider-Verse از بهترین فیلم های کاترین هان

Spider-Man: Into the Spider-Verse، داستان مایلز مورالز، پسر جوانی را دنبال می‌کند که تبدیل به مرد عنکبوتی می‌شود و برای محافظت از جهان خود در برابر کینگ‌پین به سایر مردعنکبوتی های مولتیورس می‌پیوندد. هان صداپیشه دکتر اولیویا اختاپوس، مشاور علمی کینگ‌پین است که از یک سری بازوهای مکانیزه استفاده می کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ انیمیشن شاهکار از نظر کاربران ردیت

Spider-Man: Into the Spider-Verse که به طور گسترده به عنوان یک شاهکار انیمیشن شناخته می شود، مورد تحسین جهانی قرار گرفت و برنده اسکار بهترین انیمیشن بلند در سال 2019 شد. بازی هان در نقش شخصیت شرور دکتر اختاپوس نقدهای مثبتی را به خود جلب کرد. این اثر یکی از بهترین فیلم های کاترین هان است.

منبع: Collider

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =