مراحل پایانی توافق دیزنی با جانی دپ برای بازگشت به نقش جک اسپارو

توافق دیزنی با جانی دپ

به گفته یک منبع نزدیک به A-lister، جانی دپ ستاره دزدان دریایی کارائیب، آماده همکاری مجدد با دیزنی است. یک منبع نزدیک به دپ اکنون اعلام کرده است که او در نظر دارد دوباره در پروژه‌ای از دیزنی، از جمله دنباله مورد انتظار دزدان دریایی کارائیب، بازی کند. علیرغم اینکه قبلاً گفته بود هرگز باز نخواهد گشت. توافق دیزنی با جانی دپ یکی از خبرهای فوق العاده برای طرفداران دزدان دریایی کارائیب است.

حرفه دپ در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات قانونی ناشی از ازدواج او با بازیگر و ستاره Aquaman امبر هرد یک گام به عقب رفته بود. این درگیری ها شامل یک دعوای افترا در بریتانیا بود که توسط دپ علیه روزنامه The Sun تنظیم شد، که دپ آن را باخت. و یک دعوای افترا که دپ علیه هرد تنظیم کرد که در نهایت باعث شد جانی دپ برنده ماجرا شود. همین موضوع باعث شد دید هالیوود به جانی دپ تغییر کند و جانی به روزهای اوج خود بازگردد.

توافق دیزنی با جانی دپ

پروژه های کنسل شده جانی دپ

در طول این مدت دپ از مجموعه فیلم‌های اسپین‌آف هری پاتر یعنی جانوران شگفت‌انگیز حذف شد. و مدز میکلسن ستاره هانیبال در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور سال گذشته جایگزین شد. طبق گزارش‌ها دیزنی قصد داشت فرانچایز دزدان دریایی کارائیب را بدون جانی راه‌اندازی کند. و فرد دیگری را جایگزین شخصیت نمادین او جک اسپارو کند که در نهایت این کار انجام نشد.

در جریان محاکمه افترا دپ اظهار داشت که دیگر هرگز با دیزنی همکاری نخواهد کرد. این سوال از دپ پرسیده شد که: “واقعیت این است که آقای دپ، اگر دیزنی با 300 میلیون دلار و یک میلیون آلپاکا به سراغ شما بیاید. شما دوباره به پروژه دزدان دریایی کارائیب باز می گردید و روی این پروژه کار می کنید؟” در آن زمان جواب جانی دپ خیر بود و گفت که به هیچ قیمتی حاضر به بازگشت بر سر این پروژه نیست. اما در حال حاضر به نظر می رسد اوضاع تغییر کرده باشد.

به گفته این منبع احساسات دپ نسبت به استودیو اکنون ملایم شده است. به این معنی که مخاطبان می توانند بار دیگر جک اسپارو را در دریاهای آزاد ببینند. حتی اخباری به گوش می رسد که خبر از توافق دیزنی با جانی دپ می دهد.

توافق دیزنی با جانی دپ

آیا دیزنی می خواهد جانی دپ برای دزدان دریایی کارائیب 6 برگردد؟

طبق اخبار هالیوود مووی 21 در حالی که در حال حاضر هیچ پروژه ای از دزدان دریایی کارائیب در حال توسعه نیست. راه اندازی مجدد این فرنچایز توسط مارگو رابی ستاره باربی مورد بحث قرار گرفته است. گزارش شده است که این ایده اکنون لغو شده است و امتیاز چند میلیارد دلاری بی‌هدف و بدون هیچ هدفی جابجا می شود. استقبال دپ از پروژه جدید دیزنی پس از گزارش اخیر نیویورک تایمز علنی شده است. شان بیلی تهیه کننده فاش کرد که استودیو “به نظر می رسد در را برای بازگشت دپ باز می کند”. و در صورت توافق دیزنی با جانی دپ دوباره شاهد بازگشت جک اسپارو خواهیم بود.

و فقط طرفداران دزدان دریایی کارائیب نیستند که می خواهند جک اسپارو بازگردد. جری بروکهایمر تهیه کننده توضیح می دهد که چرا فکر می کند این شخصیت باید در قسمت بعدی نقش داشته باشد. بروکهایمر در ماه فوریه گفت: “دپ در کاری که انجام می دهد بسیار خوب است و به نظر من هیچ فردی نمی تواند مانند جانی نقش اسپارو را بازی کند.” او یک دوست کامل و یک هنرمند شگفت‌انگیز است. او از سختی های زیادی عبور کرده است. اما هنوز یک هنرمند با استعداد است.”

در حال حاضر می توان جانی دپ را در نقش لویی پانزدهم در Jeanne du Barry که قرار است توسط Vertical Entertainment در سینماهای ایالات متحده اکران شود، مشاهده کرد.

منبع Movieweb

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دو =