طرفداران با دیدن باربی 600 متری در دبی با وحشت به این شیوه از کمپین تبلیغاتی واکنش نشان دادند. برادران وارنر با این کمپین بازاریابی فوقالعاده موثر برای باربی یک قدم فراتر از سایر رقبا رفته اند.
پیش از موفقیت گرتا گرویگ در باکس آفیس، استودیو کمپین تبلیغاتی گستردهای را راهاندازی کرد. با این حال یک بازاریابی خاص به دلیل ماهیت “هولناک” خود در حال پخش شدن است و چندین طرفدار از اینکه شخصاً آن را ندیده اند ابراز آرامش می کنند.
برج خلیفه دبی بلندترین آسمان خراش جهان در مقابل یک مدل مجازی باربی قرار دارد. این باربی غول پیکر سه بعدی و مجازی با عینک آفتابی با قاب سفید و لباس شنا راه راه سیاه و سفید دیده می شود. عروسک باربی هر چند دقیقه یک بار از بسته بندی جعبه اش بیرون می آید تا ژست معروف دست روی باسن خود را نشان دهد.
اخبار مرتبط: تریلر فیلم باربی
واکنش ها به این کمپین تبلیغاتی
یکی از طرفداران با واکنش به کلیپ باربی 600 متری در دبی که در توییتر منتشر شد، گفت: “اگر این را در زندگی واقعی ببینم، فکر می کنم دچار ایست قلبی بشم.” دومی موافقت کرد: «اگر آن را بدون اینکه بدانم قرار است چه اتفاقی بیفتد، ببینم، این موضوع باعث وحشت من میشود.» یکی دیگر نوشت: “این تبلیغ در واقع وحشتناک به نظر می رسد من گریه می کردم.”
از زمان اکران این فیلم تاکنون رکوردهای زیادی در باکس آفیس شکسته شده و 500 میلیون دلار از فروش جهانی بلیت از آخر هفته افتتاحیه خود به دست آورده است. در نتیجه، فرض بر این است که راه اندازی کمپین بازاریابی در مقیاس بزرگ باید هزینه زیادی داشته باشد.
کلیپ تبلیغ باربی :
منبع Independent