تریلر فیلم 2022 Violent Night با بازی دیوید هاربر

2022 Violent Night

شب خشونت‌آمیز (2022 Violent Night) یک فیلم اکشن و کمدی سیاه آمریکایی از سال ۲۰۲۲ به کارگردانی تومی ویرکولا بر اساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی و جاش میلر است. در این فیلم دیوید هاربر، جان لگویزمائو و بورلی دی آنجلو به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید هاربر ستاره سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) در این فیلم نقش سانتا کلاوس یا بابا نوئل را بازی کرده است.

 

کارنامه کاری

سایر آثار هاربر شامل: کوهستان بروکبک، آخرین گشت، زنبور سبز، پسر جهنمی و مجموعه چیزهای عجیب اشاره نمود.او برای بازی در نقش کلانتر جیم هاپر در سریال چیزهای عجیب نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل جایزه امی ساعات پربیننده شده است.

هاربر اخیراً در فصل چهارم «موجودات عجیب» نتفلیکس دیده شده و برای فصل پنجم و پایانی بازخواهد گشت. آخر هفته گذشته مارول تأیید کرد که هاربر در فیلم «تاندربولتس» (Thunderbolts) نقش «رد گاردین» را در کنار «فلورنس پیو» و «سباستین استن» تکرار خواهد کرد. هاربر، پاییز سال ۲۰۲۱ به «شب خشن» ملحق شد و اوایل سال ۲۰۲۲ لگیزامو و دیگر بازیگران معرفی شدند.

 

داستان فیلم

هنگامی که گروهی از مزدوران در شب کریسمس به املاک یک خانواده ثروتمند حمله می‌کنند. بابا نوئل (با بازی هاربر) باید برای نجات این خانواده وارد عمل شود.

 

تاریخ انتشار

این فیلم در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ در کامیک‌کان نیویورک نمایش داده شد. قرار است در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز به صورت سینمایی انتشار یابد.

تریلر فیلم 2022 Violent Night:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =