بازگشت امبر هرد به سینما پس از دادگاه جانی دپ خبرساز شد

بازگشت امبر هرد به سینما

پس از جانی دپ، اکنون امبر هرد همسر سابقش پس از یک وقفه به دنیای سینما بازگشته است. بازگشت امبر هرد به سینما با اکران یک فیلم اعلام شد. فیلم آینده او در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در ایتالیا، که از 23 ژوئن تا 1 ژوئیه برگزار می شود، برای اولین بار نمایش داده می شود. هرد برای اولین نمایش به کانر آلین و همبازی ادواردو نوریگو می پیوندد. این خبر یک ماه پس از بازگشت بزرگ دپ به دنیای سینما با نمایش فیلم Jeanne du Barry منتشر شد. این درام تاریخی به کارگردانی و بازیگری Maïwenn جشنواره فیلم کن امسال را افتتاح کرد.

اخبار مرتبط: تریلر فیلم Jeanne Du Barry 2023 

بازگشت امبر هرد به سینما

ماجرای In the Fire چیست؟

In the Fire به عنوان یک فیلم ماوراء طبیعی توصیف می شود که در آن هرد به عنوان یک روانپزشک پیشرو در دوره ای که روانپزشکی به طور گسترده ای شناخته نشده است، حضور دارد. داستان در سال 1899 اتفاق می افتد و درباره یک روانپزشک 38 ساله آمریکایی است که برای رسیدگی به پرونده یک کودک به مزرعه ای در کلمبیا سفر می کند.

با قوت گرفتن اتهام تسخیر کودک توسط شیطان، روانپزشک تلاش می کند تا روان کودک را تجزیه و تحلیل کند. با این حال با تشدید وقایع شوم تلاش های او برای شفای کودک به یک مسابقه ناامیدکننده برای محافظت از پسر در برابر خشم مردم شهر و احتمالاً از شیاطین درونی خود تبدیل می شود.

برخلاف گزارش ها و شایعات، هرد در دنباله Aquaman 2018 با بازی Jason Momoa حضور دارد. پس از اینکه او در دعوای افترای دپ شکست خورد. گزارش شد که او از فیلم کنار گذاشته شده است. حتی خود هرد در جریان رسیدگی دادگاه گفته بود که ممکن است از فیلم دی سی خارج شود. او گفت: “آنها من را کنار گذاشتند. و من برای ماندن در آن فیلم و نقش جنگیدم.”

اما یک تریلر از این فیلم در رویداد اخیر CinemaCon نمایش داده شد و کسانی که آن را دیدند گزارش دادند که شخصیت Mera بخشی زیادی از فیلم را به خود اختصاص داده بوده و در تریلر دیده شده است. بنابراین طرفداران Heard مجبور نیستند فقط به In the Fire بسنده کنند. اما می توانند بازگشت امبر هرد به سینما را با فیلم جدید او جشن بگیرند.

منبع Wionews

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =