تریلر مینی سریال White House Plumbers

سریال White House Plumbers

White House Plumbers یک مینی‌سریال تلویزیونی درام سیاسی آمریکایی است که توسط الکس گریگوری و پیتر هایک ساخته و نوشته شده است. کارگردانی این سریال توسط دیوید ماندل انجام شده است. White House Plumbers بر اساس کتاب سال 2007 یکپارچگی نوشته اگیل کروگ و متیو کروگ ساخته شده که در آن وودی هرلسون، جاستین ثرو، دامنل گلیسون، کرنان شیپکا و لینا هیدی به ایفای نقش پرداختند. قرار است این سریال در مارس 2023 از شبکه HBO پخش شود.

 

تولید

در 4 دسامبر 2019، اعلام شد که HBO سفارش ساخت مینی سریال پنج قسمتی و تهیه کنندگی اجرایی آن توسط الکس گریگوری، پیتر هایک، دیوید ماندل، فرانک ریچ، روبن فلیشر و دیوید برناد را داده است. گرگوری و هایک برای نوشتن مینی سریال و کارگردانی تمام قسمت‌ها توسط مندل همراه شدند.

فیلمبرداری سریال را در 3 مه 2021 آغاز شد و در 21 اکتبر 2021 به پایان رسید. فیلمبرداری در Poughkeepsie، New York on Zack’s Way، نیویورک سیتی، آلبانی، نیویورک، واشنگتن، دی سی، شارلوت آمالی، جزایر ویرجین ایالات متحده انجام شد.

 

داستان سریال

داستان در مورد طراحان واترگیت و عوامل سیاسی پرزیدنت ریچارد نیکسون یعنی ای. هاوارد هانت و جی. گوردون لیدی است. بخشی از افراد پروژه ” White House Plumbers” به طور تصادفی ریاست جمهوری را که می خواستند از آن محافظت کنند، سرنگون می کنند.

تریلر مینی سریال White House Plumbers:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =