دومین تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan

سریال Jack Ryan

پیش از این اولین تریلر سریال جک رایان را منتشر کردیم و حال جزییات بیشتری از سریال به همراه تریلر دوم آن ارائه شده است. تام کلنسی جک رایان (همچنین به سادگی با نام جک رایان شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی اکشن سیاسی آمریکایی است. که بر اساس شخصیت‌های داستانی «رایانورس» ساخته شده است که در ۳۱ اوت ۲۰۱۸ در آمازون پرایم ویدیو پخش شد. این سریال توسط کارلتون کیوز و گراهام رولند ساخته شده است. جان کرازینسکی همچنین در این سریال به عنوان شخصیت اصلی بازی می کند این سریال او را تبدیل به پنجمین بازیگری می کند که بعد از الک بالدوین، هریسون فورد، بن افلک و کریس پاین از مجموعه فیلم در نقش جک رایان ظاهر شده است.

در آوریل 2018، آمازون سریال Jack Ryan را برای فصل دوم تمدید کرد. که اولین بار در 31 اکتبر 2019 پخش شد.در فوریه 2019، آمازون سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که قرار است در 21 دسامبر 2022 پخش شود. قبل از فصل سوم، آمازون سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد. در می 2022، قبل از انتشار فصل سوم، تایید شد که سریال پس از چهار فصل به پایان می رسد. یک اسپین آف با بازی مایکل پنا در نقش دینگ چاوز در حال توسعه است.

 

داستان سریال

در فصل سوم شخصیت «جک رایان» در اروپا سعی می‌کند زنده بماند و مانع یک جنگ جهانی عظیم شود. در فصل دوم «جک رایان» مأمور سیا است و یک محموله مشکوک را تا آمریکای جنوبی و جنگل‌های ونزوئلا ردیابی کرد. اما تحقیقات او موجب کشف توطئه‌ای گسترده می‌شود. رئیس جمهور ونزوئلا دست به اقدامی متقابل می‌زند و جک و همکارانش را به مأموریتی جهانی در آمریکا، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا می‌فرستد.

فصل سوم این سریال در تاریخ 21 دسامبر 2022 پخش خواهد شد.

 تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 4 =