آخرین تریلر فیلم Babylon سینمای مدرن با چاشنی هرج و مرج

تریلر فیلم Babylon

آخرین تریلر فیلم Babylon منتشر شد. بابیلون (Babylon) فیلم آمریکایی سال ۲۰۲۲ در ژانر کمدی-درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل با بازی برد پیت و مارگو رابی است. توبی مگوایر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند و در نقش مکملی ظاهر می‌شود. این فیلم شرح وقایع ظهور و افول چندین شخصیت در طول دوران تحول هالیوود از فیلم‌های صامت به فیلم‌های مدرن در اواخر دههٔ ۱۹۲۰ را به تصویر می‌کشد.

 

بازیگران

در مورد رابی، او نقش نلی لاروی را بازی می‌کند، یک هنرپیشه مشتاق که از ستاره‌های اولیه مانند کلارا باو، جین ایگلز، جوآن کرافورد و آلما روبنز الهام گرفته است. نلی یک فرد جدید هالیوودی است که به طور ناگهانی در کانون توجه قرار گرفته است.

کالوا بازیگر تازه وارد که نقش مانی تورس یک مهاجر مکزیکی را بازی می‌کند. که به‌عنوان یک فرد خارجی در هالیوود، به عنوان چشمان تماشاگران در دنیای بابل عمل می‌کند. تریلر اول فیلم 2022 Babylon را هم حتما تماشا کنید.

 

داستان فیلم

در دهه ۱۹۲۰ میلادی صنعت سینما در حال گذر از سینمای صامت بود. همچنین هالیوود در حال شکل گیری بود و نگرانی های بسیاری از موفقیت یا عدم موفقیت این وضعیت وجود داشت. لس آنجلس نیز در حال تبدیل شدن به کلانشهر بود و مردم درگیر کسب ثروت و شهرت بیشتر.

بابیلون برای انتشار در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ به‌وسیلهٔ پارامونت پیکچرز در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است. این فیلم در مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت پنج جایزه شامل بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد.

آخرین تریلر فیلم Babylon:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =