تریلر سریال I Am Ruth با بازی کیت وینسلت و دخترش

I Am Ruth

اولین تریلر «من روث هستم» (I Am Ruth) با بازی «کیت وینسلت» و دختر واقعی‌اش «میا تریپلتون» رونمایی شد. «من روث هستم» اپیزود اول از فصل سوم سریال «من هستم» (I Am) چنل ۴ است. وینسلت در این سریال نقش مادری را بازی می‌کند که نگران غرق شدن دخترش فرایا در شبکه‌های اجتماعی و سلامت روان اوست.

«من روث هستم» به نویسندگی و کارگردانی ساویج بر اساس طرح داستانی وینسلت ساخته شده است. این اپیزود توسط Me+You Productions در همکاری با Juggle Productions، با وینسلت، ساویج، و ریچارد یی تولید شده است. این سریال در پایان سال 2022 در کانال 4 باز پخش می شود.

 

نظر کیت در مورد بازی دخترش در سریال

تریپلتون، دختر وینسلت در سال 2014 در فیلم «یک آشوب کوچک» در مقابل وینسلت به نمایش درآمد. او کارگردانی فیلم 2020 “سایه ها” را بر عهده داشت و در حال حاضر در سریال Starz بازی می کند. وینسلت در طول برنامه گفتگوی «لورن» در سال 2021 فاش کرد که «همیشه مشکوک بود» ترپلتون بازیگر شود.

 

داستان سریال

در تریلر «من روث هستم» نشان داده شد که مادر و فرایا در حال دور شدن از یکدیگرند و هرچه روث بیشتر برای برقراری رابطه تلاش می‌کند می‌بیند که دخترش بیشتر در تنهایی و شبکه های اجتماعی غرق می شود. روث سرانجام دخترش را مجبور به مراجعه به یک مشاور می‌کند. او به فرایا می‌گوید:‌ «این گوشی موبایل تو را مریض کرده.»

تریلر سریال I Am Ruth:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =