اولین تصاویر از سریال 1923 با بازی هریسون فورد و هلن میرن

1923

اولین تصاویر برای سریال اسپین آف یلوستون یعنی 1923 فاش شده است. این سریال با بازگشت به یک قرن به گذشته، هریسون فورد و هلن میرن را در یک فصل ناگفته از تاریخ مزرعه یلواستون نشان می دهد. این سریال متعلق به تیلور شریدان است و از سریال 1883 پیروی می کند که سال گذشته با موفقیت زیادی در پارامونت + منتشر شد.

طبق اخبار فیلم و سریال ، 1923 همانطور که از عنوان نشان می دهد حدود 40 سال از وقایع 1883 می گذرد. خانواده داتون اکنون توسط جیکوب داتون (فورد) برادر جیمز داتون تیم مک گرو، و همسرش کارا (میرن) رهبری می شوند. فورد و میرن همچنین در مصاحبه جدیدی با Vanity Fair جزئیاتی را در مورد شخصیت های خود به اشتراک گذاشتند.

نظر فورد و میرن درباره کاراکترها

فورد درباره جیکوب می گوید: «او مسئول خانواده است. این دو نفر با پیوند بسیار قوی با یکدیگر هستند که با شرایط واقعاً پیچیده ای روبرو هستند.»

هلن میرن درباره کارا افزود: “شما به کسی نیاز دارید که قادر به تصمیم گیری باشد و امیدواریم تصمیمات درستی بگیرد. اما حداقل تصمیم بگیرد و با آن پیش برود به عبارت دیگر نقش یک رهبر را داشته باشد. اداره مزرعه، اداره خانواده، همه چیز حول آن می چرخد.»

کارا همچنین لهجه ای ایرلندی دارد و این انتخابی بود که میرن به عنوان راهی برای عمق بخشیدن به شخصیت او انجام داد. او کارا را به‌ عنوان یک مهاجر تصویر می‌کند و احساس می‌کند که مهم است که شخصیت را به این شکل به تصویر بکشیم، نه اینکه به او یک لهجه معمولی مدرن آمریکایی بدهیم.

میرن گفت: “مهاجرت بزرگ ایرلندی ها به آمریکا به دلیل قحطی سیب زمینی،در اواخر قرن 19 بود.”این کاملاً از نظر زمانی برای کارا صدق می کند. تصور می کنیم او اکنون در اواخر 60 سالگی است. بنابراین فکر می کنم او به عنوان یک زن جوان از ایرلند آمده است. فکر می کنم این یکی از عناصر خارق العاده آمریکا است.»

اولین تصاویر سریال:

هلن میرن هلن میرن هلن میرن هلن میرن هلن میرن

منبع Movieweb

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =