سریال 1923 برای فصل دوم تمدید شد

سریال 1923

داستان اصلی خانواده داتون ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که Paramount+ سریال 1923 را برای فصل دوم تمدید کرده است.

اخبار تمدید در میانه پخش هشت قسمتی فصل 1 منتشر شد. پیش درآمد یلوستون برای اولین بار یکشنبه 5 فوریه با اولین قسمت از چهار قسمت دوم از سر گرفته می شود و در 26 فوریه به پایان می رسد.

در سریال 1923 نسل جدیدی از داتون ها معرفی می شوند که توسط پدرسالار جیکوب (با بازی هریسون فورد) و مادرسالار کارا (هلن میرن) رهبری می شوند. این سریل رخدادهای اوایل قرن بیستم را بررسی می کند که همه گیری ها و خشکسالی تاریخی گریبان گیر مردم است. در نهایت نشان می دهد که تمام این سختی های چه تاثیری بر خانواده داتون می گذارد.

سریال 1923

درن مان، میشل راندولف، جیمز بج دیل، مارلی شلتون، برایان گراتی، آمینه نیوز و جروم فلین نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

طبق اخبار سینما و تلویزیون مووی 21 اولین نمایش سریال 1923 در تاریخ 18 دسامبر 1923 به پربیننده ترین نمایش پارامونت+ در ایالات متحده تبدیل شد و رکورد قبلی را با نزدیک به 80 درصد پشت سر گذاشت. در مجموع این اولین نمایش 7.4 میلیون بیننده در سراسر تاریخ Paramount+ و پخش‌های متعدد شبکه Paramount بود. و تماشای آنلاین آن به تنهایی از طریق شبکه Paramount آن را به بزرگترین سریال برای سال 2022 تبدیل کرد.

منبع Tvline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =