تریلر فیلم 2023 Earth Mama داستان پر فراز و نشیب یک مادر

تریلر فیلم 2023 Earth Mama

تریلر فیلم 2023 Earth Mama منتشر شد. مامان زمین یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی ساوانا لیف است که بر اساس فیلم کوتاه The Heart Still Hums اثر لیف و تیلور راسل ساخته شده است. قرار است در 7 جولای 2023 توسط A24 منتشر شود.

اولین فیلم کارگردانی ساوانا لیف تصویری صمیمی از ترس و عشق یک مادر است. این فیلم در جشنواره ساندنس نیز نمایش داده شد و توانست نقدهای مثبت بسیاری را از آن خود نماید.

 

داستان فیلم

جیا یک مادر جوان است که برای فرزندانش می جنگد. پسر و دختر او تحت سرپرستی هستند و اکنون ممکن است فرزند متولد نشده او را نیز ببرند. او که در تلاش است تا ساعات کافی را با کلاس‌های دادگاهی کار کند، به سختی زندگی خود را تامین می‌کند. جیا فرزندانش را بی قید و شرط دوست دارد. اما چگونه آینده ای را که لایق آن هستند به آنها خواهد داد؟

بین پس‌زمینه کلاس‌های مشاوره جیا و کار در استودیو پرتره، داستانی می‌سازد که دیدگاه‌ها را دوباره تعریف می‌کند و از ما می‌خواهد که شاهد باشیم که یک مادر تا چه میزان آسیب‌پذیر است. جیا در تلاش است تا همه چیز را پس بگیرد و نهایت تلاش خود را می کند تا فرزندان در کنار او غشق و احترام را یاد بگیرند.

تریلر فیلم 2023 Earth Mama :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =