تریلر فیلم 2023 Golda با هنرنمایی هلن میرن

تریلر فیلم 2023 Golda

تریلر فیلم 2023 Golda منتشر شد. گلدا یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی گای ناتیو و نویسندگی نیکلاس مارتین است. این فیلم زندگی گلدا مایر، نخست وزیر اسرائیل را به ویژه در دوران جنگ یوم کیپور به تصویر می کشد. در این فیلم هلن میرن، کامیل کوتین و لیو شریبر به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2023 در 20 فوریه 2023 دریافت کرد. این فیلم قرار است در 25 آگوست 2023 توسط Bleecker Street و ShivHans Pictures در ایالات متحده اکران شود. گلدا در ماه فوریه در برلیناله در سرتاسر جهان به نمایش درآمد اما اخیراً در جشنواره فیلم اورشلیم افتتاح شد.

ساخت این فیلم با انتقادهایی رو به رو بود. این انتقادها به دلیل انتخاب هلن میرن یک بازیگر غیر یهودی برای این نقش بود. اما میرن در مصاحبه ای اعلام کرد که برای بازی در این نقش بسیار مشتاق بوده است.

.

داستان فیلم

گلدا که توسط نیکلاس مارتین نوشته شده است. یک فیلم هیجان انگیز ساعتی است که در طول 19 روز پرتنش جنگ یوم کیپور در سال 1973 اتفاق می افتد. و یک رابطه پیچیده با وزیر امور خارجه ایالات متحده هنری کیسینجر (لیو شرایبر) را به تصویر کشیده است.

این فیلم قرار است در تاریخ 25 آگوست 2023 اکران شود.

تریلر فیلم 2023 Golda :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =