تریلر فیلم 2023 Maximum Truth در ژانر کمدی

تریلر فیلم 2023 Maximum Truth

تریلر فیلم 2023 Maximum Truth منتشر شد. بارین هولتز در نقش مشاور سیاسی ریک کلینگمن، در فیلم ساختگی به کارگردانی دیوید استاسن به عنوان یک وکیل و مشاور سیاسی در ماموریتی بازی می کند. Maximum Truth قرار است در ۲۳ ژوئن در سینماها اکران ‌شود.

بارینهاتلز به غیر از بازی در نقش بازیگر اصلی بارینهاتلز همچنین به عنوان نویسنده و تهیه کننده فیلم در کنار استاسن و پاتریک ریزوتی نیز به عنوان تهیه کننده کار می کند. در کنار بارینهولتز نیز حضور دارد.

این فیلم که یک تجربه سینمایی خنده دار را برای مخاطب فراهم می کند. همچنین دارای گروه بازیگران با استعدادی است که بارینهاتلز در چندین فیلم کمدی و تلویزیونی تحسین شده از جمله Bad Neighbours، Blockers، The Afterparty و The Unbearable Weight of Massive Talent بازی کرده است. همچنین این اولین باری نبود که بارینهولتز با استاسن همکاری می کرد، زیرا آنها قبلاً در اطلاعات مرکزی و سوگند با هم کار می کردند.

 

داستان فیلم

داستان یک گروه مستندساز را دنبال می‌کند که در حال فیلمبرداری از ریک کلینگمن از «مشاور سیاسی» هستند. ریک همان‌قدر که می‌خواهد به همه اطمینان دهد که یک «فریبکار، کلاهبردار یا فریبکار کثیف» نیست، در واقعیت برعکس این موضوع را شاهد هستیم.

 او مصمم است که بتواند نام و اعتبار نامزد کنگره آنتونیو (مکس مینگلا) را از بین ببرد. برای این ماموریت ریک کلینگمن از دوستش سایمون (دیلان اوبراین) کمک می خواهد.

تریلر فیلم 2023 Maximum Truth :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =