تریلر فصل سوم The Witcher با هنر نمایی هنری کویل

تریلر فصل سوم The Witcher با بازی هنری کویل ، آنیا چالوترا و فریا آلن منتشر شد.

فصل سوم سریال موفق نتفلیکس The Witcher در سپتامبر سال گذشته تولید شد. بسیاری از این واقعیت که فصل آینده نقش هنری کویل به عنوان شکارچی هیولا گرالت از ریویا پایان خواهد یافت، ناراحت هستند. کویل نیز در سپتامبر گذشته اشاره کرده بود که در فصل سوم حضور دارد.

فصل 3 پس از پایان فصل 2 تکان دهنده پخش می شود که در آن مشخص شد که White Flame پدر Ciri، Duny، با نام مستعار Emhyr Var Emreis است. این سه نفر همچنین احتمالاً به آرتوزا سفر خواهند کرد تا در مورد قدرت های شاهزاده خانم بیشتر بدانند.

سریالی که بر اساس مجموعه کتاب‌های ساپکوفسکی به همین نام، The Witcher از نتفلیکس ساخته شده است. داستان گرالت از ریویا یک شکارچی هیولا را روایت می‌کند که در حالی که در یک دنیای فانتزی منحصربه‌فرد سرگردان است. درگیر اختلافات سیاسی پیچیده‌ای می‌شود و وظیفه محافظت از فرزندخوانده فوق‌العاده با استعداد خود را دارد. نقش گرالت پس از پخش فصل سوم و در فصل چهارم لیام همسورث جایگزین هنری کویل خواهد شد.

سایر محتوای Witcher در Netflixنتفلیکس نمایش‌های مرتبط با ویچر را نیز در اختیار دارد. از جمله The Witcher: Blood Origin که پیش درآمد سریال اصلی است و The Witcher: Nightmare of the Wolf. هر دو در حال حاضر قبل از پخش فصل سوم برای پخش در دسترس هستند.فصل سوم سریال The Witcher در دو بخش منتشر خواهد شد، بخش اول June 29 برابر با 8 تیر
بخش دوم July 27 برابر 5 مرداد

تریلر فصل سوم The Witcher :

در حال بارگذاری پخش کننده...

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =