اولین کنسرت تیلور سویفت در سانتیاگو برنابئو جدید در ماه می 2024 برگزار می شود

کنسرت تیلور سویفت در سانتیاگو برنابئو

تیلور سوئیفت که تقریباً در تمام استادیوم‌های ایالات متحده تا به حال کنسرت برگزار کرده است. این بار در 30 می 2024 در سانتیاگو برنابئو جدید در اسپانیا اجرا خواهد کرد. این کنسرت در واقع اولین کنسرت تیلور سویفت در سانتیاگو برنابئو جدید است.

طبق اخبار سلبریتی مووی 21 استادیوم بازسازی شده با در نظر گرفتن و هدف برگزاری کنسرت ساخته شده است. یک مطالعه دقیق آکوستیک انجام شده و فناوری برای آماده سازی برای کنسرت های بزرگ بین المللی نصب شده است.

این کنسرت اولین و تنها کنسرت تیلور سویفت در سانتیاگو برنابئو در اسپانیا به عنوان بخشی از “تور دوران اروپا” خواهد بود. بلیط برای تمام تاریخ های تور بر اساس اولویت و تا زمان اتمام موجودی در دسترس خواهد بود.

کنسرت تیلور سوئیفت کاملاً با اهداف بازسازی سانتیاگو برنابئو مطابقت دارد تا به عنوان چیزی بیش از یک استادیوم فوتبال مورد استفاده قرار گیرد. این ورزشگاه برای رویدادهای مختلف ورزشی و غیر ورزشی مورد استفاده قرار گیرد. این باشگاه پس از توافق با Legends بازسازی برنابئو را “نقطه عطفی در تاریخ رئال مادرید” نامید.

کنسرت تیلور سویفت در سانتیاگو برنابئو

توافق با Legends

هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید C.F. در جلسه دیروز خود توافقنامه ای را با Sixth Street، یک شرکت سرمایه گذاری و Legends یک شرکت تجارب برتر برای سازمان های ورزشی و مکان های زنده، با هدف ارتقای استادیوم سانتیاگو برنابئو به عنوان یک مکان منحصر به فرد و معیار جهانی برای اوقات فراغت و سرگرمی تصویب کرد.

طبق گفته مدیر ورزشگاه: “دگرگونی استادیوم سانتیاگو برنابئو نقطه عطفی در تاریخ رئال مادرید خواهد بود. این اتحاد با Sixth Street و Legends، رهبران جهان در رشته های مربوطه خود، در ارائه تجربیات منحصر به فرد در استادیومی که در آن چندین رویداد می تواند در طول سال میزبانی شود، اساسی خواهد بود. این توافق هدف ما را برای ادامه افزایش قابل توجه درآمدهای ورزشگاه از هر دو نوع رویدادهای ورزشی و سایر رویدادها تقویت می کند.”

منبع Managingmadrid

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =