تمدید سریال ترسناک From برای فصل 3 توسط MGM+ تایید شد

تمدید سریال ترسناک From

تمدید سریال ترسناک From برای فصم سوم تایید شد. امروز اعلام شد که سریال ترسناک علمی تخیلی From توسط جان گریفین برای فصل سوم تمدید شده است. در حال حاضر From به یکی از محبوب ترین سریال ها تبدیل شده است و در پلتفرم هایی مانند Rotten Tomatoes امتیاز بالایی از منتقدان به دست آورده است.

رتبه بندی From با سریال ترسناک علمی-تخیلی که دومین سریال پربیننده در تاریخ شبکه +MGM است. پس از سریال برنده امی پدرخوانده هارلم با بازی فارست ویتاکر بسیار قوی بوده است.

تمدید سریال ترسناک From

بیانیه در مورد تمدید سریال

به عنوان بخشی از اعلامیه تمدید توضیح رسمی فصل جدید می‌گوید: «در پی فصل دوم این سریال بی نظیرقرار است داستان های ترسناک باز هم تکرار شوند.» هیولاهای کابوس وار در From قرار است در سال 2024 بازگردند.

From در دو فصل اول موفقیت درخشانی داشته است و مایکل رایت رئیس MGM+ مشتاقانه منتظر است که داستان حتی بیشتر از این پیش برود. به همین دلیل تمدید سریال ترسناک From برای فصل سوم را بهترین تصمیم دانست و گفت:

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 دو فصل اول «From» منتقدان و طرفداران وحشت زده را مجذوب خود کرده است. آنها سعی می کنند قطعات را هفته به هفته کنار هم بگذارد تا رازهای شهر کابوس وار و احتمالا فراتر از آن را به دست آورند. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران غافلگیری های پیش رو در فصل سوم را ببینند. که نویدبخش ترس ها و رازهای بیشتر و همچنین پاسخ های بیشتر است.”

جک بندر تهیه کننده اجرایی From در پی این اعلامیه افزود:”ما از حمایت طرفداران خود و FROMily در این فصل بسیار سپاسگزاریم. ما داستان های بسیار بیشتری برای گفتن داریم. و جاده های تکان دهنده و عجیبی که باید شما را در این مسیر پیش می برد. با پاسخ های فراوان در طول راه.”

From محصول مشترک استودیو MGM+ و تلویزیون آمازون پان-انگلیسی است.

منبع Collider

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =