نتفلیکس روز چهارشنبه درآمد سه ماهه دوم سال 2023 را گزارش کرد و فاش کرد که تعداد مشترکین پولی در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 5.89 میلیون افزایش یافته است. این میزان از مشترکین در واقع افزایش بینندگان نتفلیکس را نشان می دهد.
تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که استریمر 1.769 میلیون مشترک جدید در سه ماهه دوم به دست آورد. افزایش بینندگان نتفلیکس در دوره ای رخ داد که اعلام شده بود کاربران نمی توانند پسوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگارند.
نتفلیکس انتظارات وال استریت را شکست و در عوض به 238.39 میلیون مشترک جهانی در سه ماهه دوم در مقایسه با 232.5 میلیون مشترک در سه ماهه اول رسید. این افزایش بینندگان نتفلیکس نشان دهنده افزایش 8 درصدی سال به سال در زیرساخت ها است.
طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 نتفلیکس مشخص نکرد که چه مقدار از منافع مشترکین به دلیل سرکوب اشتراک گذاری رمز عبور بوده است. اما گفت که ثبت نام ها در حال حاضر بیشتر از زمان لغو برنامه اشتراک گذاری پولی بوده است. در ماه مه نتفلیکس اعلام کرد که بیش از 5 میلیون عضو برای برنامه های تبلیغاتی خود ثبت نام کرده اند.
یکی از سخنگویان نتفلیکس گفت: «قیمتهای اولیه ما از 6.99 دلار در ایالات متحده و 4.99 پوند در بریتانیا [برای تبلیغات استاندارد ] پایینتر از رقبا هستند. و با توجه به گستردگی و کیفیت شبکه ما، تبلیغات در این شبکه بسیار ارزشمند است.»
منبع Variety