باکس آفیس: فروش فیلم Knock At The Cabin به 14 میلیون دلار رسید

فروش فیلم Knock At The Cabin

فروش فیلم Knock At The Cabin آخر هفته را با 14 میلیون دلار برنده شد. در حالی که «80 For Brady» محبوب خانم‌ها تعداد ورودی‌های بیشتری داشت.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 فروش فیلم Knock At The Cabin بیش از «80 For Brady» یعنی حدود 14.2 میلیون دلار بود. طبق آمار باکس آفیس EntTelligence، «80 For Brady» بیشتر از Knock at the Cabin بین 1.3 میلیون تا 1.1 میلیون نفر را جذب کرد.

دیدن «80 For Brady» در آخر هفته آینده در سوپر بول جالب خواهد بود. به خصوص در روز یکشنبه. گروه جین فوندا-دیانا کیتون-کندیس برگن باشگاه کتاب 26% در آخر هفته 2 یا 10 میلیون دلار کاهش یافت.

یونی با Knock at the Cabin به دلیل اینکه اولین فیلمی بود که به شماره 1 سال 2023 رسید و بعد از هفت آخر هفته سلطنت متوالی آواتار 2 را در بالای جدول کنار زد، افتخار می کند. Knock همچنین هفتمین فیلم شامالان است که به شماره 1 باز می شود.

جیم اور، مدیر پخش داخلی، گفت: « فروش فیلم Knock At The Cabin خوب بود و این فیلم در این آخر هفته در باکس آفیس داخلی خیلی خوب ظاهر شد. نایت شامالان یک داستان نویس چیره دست است که بار دیگر تماشاگرانی را که نفس جمعی خود را از این شدن هیجان حبس کردند در سالن سینما حضور داشتند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که از اینجا به بعد شاهد اجرای بسیار سالمی در سینماها باشیم.»

فروش فیلم Knock At The Cabin

افتتاحیه Knock

افتتاحیه Knock فقط کمتر از 16.8 میلیون دلار درآمد داشت.، همانطور که گفتیم این چیزی است که در مورد فیلم‌های شامالان اتفاق می‌افتد: تماشاگران یا مشتاق هستند یا خیرو.  بنابراین ارتباط مستقیمی با تجارت وجود دارد.

کمپین Knock at the Cabin حول دو تریلر متمرکز بود که اولین تریلر در اواخر سپتامبر عرضه شد و تریلر دوم تا حدودی مدت زمان کمتری داشت. زیرا خانواده ها در روز کریسمس دور هم جمع شدند. تریلر دوم از بازدیدهای تریلر اول فراتر رفت. که معمولا خیلی کم چنین اتفاق رخ می دهد. هر دو تریلر با هم تا به امروز بیش از 230 میلیون بازدید جهانی را به خود اختصاص دادند.

شرکت داده‌های رسانه‌های اجتماعی RelishMix در آستانه آخر هفته گزارش داد. که آمار آگاهی رسانه‌های اجتماعی در مورد فیلم شامالان ۱۸۷٪ بالاتر از هنجارهای ژانر برای کاشی‌های ترسناک اولیه سال است. کمی کمتر از M3GAN از ۴ هفته پیش با تعادل قوی در تعامل کاربران در سراسر YouTube. اینستاگرام، تیک تاک و توییتر.

فروش فیلم Knock At The Cabin

مجموع دنیای رسانه های اجتماعی کمتر از 250 میلیون بود. RelishMix در مورد صحبت های قبل از آخر هفته برای Knock at the Cabin اظهار داشت: «هواداران در حال مقایسه های متفاوتی با کتاب و موازی بودن آن با فیلم هستند.

عناصر بازاریابی دیجیتالی و تجربی نقشی کلیدی در کمپین فیلم ایفا کردند. از جمله تجربه ای همه جانبه با موضوع ضربه در کابین که توسط Canon در CES میزبانی شد و کابین را فیلم بازسازی کرد.

قبل از افتتاحیه، RelishMix اشاره کرد: “Convo on 80 For Brady مثبت است. زیرا طرفداران حضور در مطبوعات در برنامه های گفتگو و پشت صحنه برنامه های دیجیتال را دوست دارند. با تحسین مطلق ریتا مورنو و انرژی او در 91 سالگی، به علاوه سالی فیلد. لیلی تاملین و جین فوندا در نقش Fab-Four جدید شاهد یک فیلم پر انرژی خواهیم بود. فیلمی که می تواند پیوند های اجتماعی مردم را عمیق تر نماید.»

فروش فیلم Knock At The Cabin

10 فیلم برتر هفته

 Knock at the Cabin (Uni)

 80 for Brady (Par)

 Avatar: The Way of Water (Dis)

 Puss in Boots: Last Wish (Uni)

BTS: Yet to Come in Cinemas (Tra)

 A Man Called Otto (Sony) 3

 M3GAN (Uni)

( Missing (Sony

Chosen Season 3 (Fath)

 Pathaan (YSR)

منبع Deadline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =