انتخاب بازیگر نقش سو استورم برای فیلم Fantastic Four

فیلم Fantastic Four

 چند روز بیشتر تا شروع رویداد D23 باقی نمانده است و گمانه زنی های فراوانی در این چند روز مطرح شده است. صحبت از روی صحنه رفتن Deadpool 3 تا تایید Werewolf By Night یا ظهور Fantastic Four که در نهایت باعث ایجاد گفتگوهای زیادی در فضای مجازی شده است.

شایعه بازی جودی کومر برای Fantastic Four

به گفته کارشناس یوتیوب جان کمپیا، جودی کومر بازیگر فیلم Killing Eve و Free Guy نامزد احتمالی بازی Sue Storm در فیلم آینده MCU Fantastic Four است. کمپیا می‌گوید در چند ماه گذشته «زمزمه‌های کوچکی» درباره نقش کومر در مارول وجود داشته است.

” یکی از زمزمه های کوچکی که حدود دو ماه پیش شنیدم و زیاد به آن توجهی نکردم. در ذهن خودم اعتبار زیادی برای این خبر قائل نشدم. در مورد Fantastic Four بود و اینکه جودی کومر سو استورم ما خواهد بود و در D23 به عنوان سو استورم معرفی خواهد شد.”

فیلم Fantastic Four

“چیزهای زیادی برای من ارسال می شود. خیلی وقت ها چیزهایی را از منابع خاصی می شنوم و اما به نظر نمی رسد که درست باشد. به همین دلیل است که از ده موردی که برای من ارسال می شود. سعی می کنم تنها در مورد یکی از آن ها صحبت کنم. چون فکر می‌کنم اگر این چیزها به حقیقت بپیوندد، در ورایتی یا هالیوود ریپورتر یا سایر منابع معتبر در یک مقطع زمانی منتشر می‌شود و سپس می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم به جای اینکه شایعاتی بی اساس را پراکنده کنیم.”

“اما با شنیدن همین اطلاعات از چند نفر و “دوست [خود] که در این صنعت است”، معتقد است که احتمالا درست است که کومر قهرمان بعدی مارول خواهد بود. من نام‌های دیگری را نیز برای Sue Storm شنیدم. “

“حدود یک هفته و نیم پیش، شاید دو هفته پیش، من همان چیزی را [در مورد کومر] شنیدم، اما از یک شخص متفاوت. من چندان توجهی به این حرف نکردم. زیرا این شخص بار قبل یک خبر اشتباه به من داده بود. این بار نیز به حرف او توجه چندانی نکردم. اما به نظرمی رسد که درست گفته باشد. علاوه بر این، دیروز داشتم با یکی از دوستانم که در این صنعت فعالیت می‌کند صحبت می‌کردم که کارهای من را انجام می‌دهد. او نیز نام جودی کومر را تایید کرد. “

آیا کومر برای Sue Storm مناسب است؟

در این مرحله، مارول استودیو نشان داده است که یکی از بهترین ها در به کار گیری بازیگران است. بارها و بارها این استودیو بازیگرانی را به خدمت گرفته است که کاملاً روح و ظاهر شخصیت های نمادین کتاب های مصور را برای مردم تجسم کرده اند.

اگر این شایعه جودی کومر درست باشد، کوین فایج و همکارانش ممکن است به شهرت خود ضربه وارد کنند. کومر ثابت کرده است که بازیگری توانمند است که دو بار برنده جایزه امی شده است.  بخش های دراماتیک  فیلم ها را بسیار زیبا بازی می کند. از درام گرفته تا کمدی در هر نقشی می درخشد. اما واقعا چنین انتخابی برای نقش یک قهرمان مارول مناسب است؟

فیلم Fantastic Four

به گزارش مووی 21 انکار شباهت فیزیکی بین Comer و Sue Storm بسیار سخت است. این بازیگر به نظر می رسد که  مستقیماً از صفحه کمیک بیرون کشیده شده است و مطمئناً اگر او لباس سرهنگ F4 را بپوشد بسیاری از طرفداران مارول را خوشحال می کند.

با فرض اینکه پن بدجلی و جودی کومر در واقع در فیلم Fantastic Four باشند، این بدان معناست که طرفداران تنها دو نقش دیگر را پیش از جمع شدن کل تیم در اختیار دارند.علیرغم اینکه همه اینها در این مرحله صرفاً حدس و گمان هستند، احساس می شود که Fantasitc Four می تواند بحث برانگیز ترین قسمت دررویداد  D23 باشد.

منبع Thedirect

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =