تریلر سریال 2022 Secret Invasion

Secret Invasion

Secret Invasion یک مینی‌ سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط کایل بردستریت برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ طرح داستانی به همین نام ساخته شده‌است. تولید این مجموعه بر عهده مارول استودیوز است و برنامه‌ریزی شده‌است که بخشی از مجموعه‌های تلویزیونی واقع‌شده در دنیای سینمایی مارول باشد و همچنین داستان آن با فیلم‌های این فرنچایز ارتباط دارد. کایل بردستریت به عنوان سرپرست نویسنده در ساخت این مجموعه فعالیت دارد.

ساموئل ال. جکسون نقش نیک فیوری را از مجموعه فیلم‌ها به همراه بن مندلسون در نقش تالوس ایفا می‌کند. ساخت این مجموعه از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و بردستریت و جکسون به آن پیوستند. عنوان و پیش‌نمایش این مجموعه، همراه با بازیگری مندلسون در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. بازیگران فرعی در طول مارس و آوریل ۲۰۲۱ انتخاب شدند و در پی آن توماس بزوچا و علی سلیم برای کارگردانی این مجموعه در ماه می همان سال استخدام شدند. فیلمبرداری مجموعه تا سپتامبر ۲۰۲۱ در لندن در حال انجام بود. پس از آن نیز سایر قسمت ها در دیگر کشورهای اروپایی فیلمبرداری شد.

تهاجم مخفی انتظار می‌رود اوایل ۲۰۲۳ به نمایش درآید و شامل شش قسمت خواهد بود. این مجموعه بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

داستان سریال

گروهی از بیگانگان در حال تغییر شکل هستند. این بیگانه ها در تمام قسمت های زمین و میان مردم نفوذ کرده اند.

تریلر سریال Secret Invasion:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =