تریلر سریال Fleishman Is in Trouble

Fleishman Is in Trouble

فلیشمن در دردسر است (Fleishman Is in Trouble) رمانی از تافی برودسر آکنر، نویسنده آمریکایی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اولین رمان در 18 ژوئن 2019 توسط Penguin Random House منتشر شد. این فیلم داستان یک زوج منهتن را روایت می کند که در حال طلاق تلخ هستند. این سریال اواسط ماه نوامبر پخش خواهد شد. در مارس 2021، FX یک سری محدود از این رمان را سفارش داد. قرار است جسی آیزنبرگ در نقش شخصیت اصلی و کلر دینز در نقش همسر سابق او بازی کنند. لیزی کاپلان و آدام برودی در نقش بهترین دوستان فلیشمن بازی می کنند.

 

بازیگران

«جسی آیزنبرگ» و «کلر دینز» لیزی کپلن» و «آدام برودی» نقش دوستان قدیمی مرد را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران سریال «جاش ردنر»، «کریستین اسلیتر»، «میرا ماهونی گراس»، «ماکسیم سویینتون»، «مایکل گستون»، «رالف آدریل»، «شی نی نیلسون» و «جوی سوپرانو» خواهند بود.

 

داستان

این سریال بر اساس رمان پرفروش «فلاشمن به دردسر افتاده» نوشته «تفی برودسر-اکنر» ساخته شده و بر روی مرد چهل و چند ساله و تازه طلاق‌گرفته‌ای به نام «توبی فلاشمن» با بازی آیزنبرگ تمرکز می‌کند که به دنیای قشنگ نوی اپلیکیشن‌های دوست‌یابی وارد شد در حالی که در روزگار جوانی و پیش از ازدواج توفیقی از آن‌ها نیافته است. اما با آغاز آزادی جنسی او، همسر سابقش ریچل با بازی دینز ناپدید می‌شود و او را با فرزندانش رها می‌کند.

این سریال ۱۷ نوامبر از هولو پخش خواهد شد.

تریلر سریال Fleishman Is in Trouble:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =