تریلر فصل سوم سریال Godfather of Harlem

سریال Godfather of Harlem

پدرخوانده هارلم (Godfather of Harlem) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که برای اولین بار در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۹ در شبکه Epix پخش شد. این مجموعه تلویزیونی توسط کریس برنکتو و پاول اکشتاین نوشته شده است و فارست ویتاکر در آن نقش بامپی جانسون گانگستر دهه ۱۹۶۰ شهر نیویورک را بازی می کند.

ویتاکر همچنین تهیه کننده اجرایی در کنار نینا یانگ بونگیووی ، جیمز آچسون ، جان ریدلی و مارکوان اسمیت است. کریس برانکاتو به عنوان مجری برنامه فعالیت می‌کند. در فوریه سال ۲۰۲۰ این مجموعه تلویزیونی برای فصل دوم تمدید شد. در سال 2023 نیز فصل سوم این سریال منتشر خواهد شد.

 

داستان سریال

“پدرخوانده هارلم “داستان دراماتيك و واقعی یک گانگستر آمریکایی به نام بامپی جانسون است که در اوایل دهه ۱۹۶۰ پس از ده سال از زندان آلکاتراز آزاد شده است و حالا به محله خود هارلم، بازگشته است. زمانی که بامپی جانسون متوجه می‌شود کنترل این محله به‌دست یک گروه مافیایی ایتالیایی افتاده تصمیم می‌گیرد با آنها مبارزه کند.

در طول نبرد وحشیانه، او با وزیر مسلمان مالکوم ایکس اتحاد تشکیل می دهد که باعث می شود ظهور سیاسی مالکوم در تیررس تحولات اجتماعی و یک جنگ تمام عیار قرار بگیرد.

سریال Godfather of Harlem در تاریخ ۱۵ ژانویه 2023 پخش خودش را از شبکه «اپکس» آغاز خواهد کرد.

تریلر سریال Godfather of Harlem:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =