تریلر فصل سوم سریال His Dark Materials

سریال His Dark Materials

نیروی اهریمنی‌ (سریال His Dark Materials) مجموعهٔ ماجراجویی و خیال‌پردازانهٔ بریتانیایی است که بر پایهٔ مجموعه رمان‌هایی با همین نام از فیلیپ پولمن ساخته شده‌است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی نیو لاین سینما، جین ترانتر و جولی گاردنر برای بی‌بی‌سی وان تولید می‌شود. پیش از پخش سراسری فصل نخست، این مجموعه برای فصل دوم و مشتمل بر ۸ قسمت مجوز ساخت گرفت. در حال حاضر نیز فصل سوم آماده پخش است.

اولین سری هشت قسمتی در 3 نوامبر 2019 پخش شد. سری دوم هفت قسمتی در تاریخ 8 نوامبر 2020 پخش شد. در دسامبر 2020 سومین و آخرین سری هشت قسمتی بر اساس The Amber Spyglass ساخته شد که انتظار می‌رود در 5 دسامبر 2022 در HBO Max پخش شود.  بازیگران سریال شامل «دافنه کین»، «روث ویلسون»، «امیر ویلسون»، «اندرو اسکات»، «ویل کین»، و «لین مانوئل میراندا» هستند.

 

داستان سریال

داستان در دنیایی جایگزین آغاز می شود که در آن روح همه انسانها به عنوان همراهان حیوانات به نام دیوها ظاهر می شود. این سریال زندگی دختر جوانی به نام لایرا بلاکوا را روایت می کند که یتیم است و در دانشگاه جردن آکسفورد که دانشگاهی تحت مدیریت Magisterium یک نهاد مذهبی و سیاسی است، زندگی می کند. برای تماشای تریلرهای جدید به بخش تریلر مووی ۲۱ سر بزنید.

 

داستان فصل سوم

در فصل سوم فرشتگان آسمانی ظاهر خواهند شد، موجوداتی قدرتمند که چشم انسان توان دیدنشان را ندارد. در این تریلر جدید ماریسا به لایرا هشدار می‌دهد که نیروهایی وجود دارند که شاید او نتواند درکشان کند. او به دخترش یادآوری می‌کند که صلاحش را می‌خواهد: «می‌دانم که باور نمی‌کنی، اما به خاطر تو این کارها را می‌کنم.»

 

تریلر سریال His Dark Materials: 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 11 =