تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan

Jack Ryan

جک رایان (Jack Ryan) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر تریلر سیاسی و اکشن است. این مجموعه تلویزیونی براساس داستانی به‌نام رایان ورس اثر تام کلنسی ساخته شده‌است. «وندل پیرس»، «نایوپی راپس»، و «مایکل کلی» دیگر بازیگران سریال در فصل دوم بودند و برای فصل سوم بازخواهند گشت.

در آوریل 2018، آمازون سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که اولین بار در 31 اکتبر 2019 پخش شد. در فوریه 2019، آمازون سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که قرار است در 21 دسامبر 2022 پخش شود. قبل از فصل سوم، آمازون سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد. در می 2022، قبل از انتشار فصل سوم، تایید شد که سریال پس از چهار فصل به پایان می رسد. یک اسپین آف با بازی مایکل پنا در نقش دینگ چاوز در حال توسعه است.

 

داستان سریال

در فصل سوم شخصیت «جک رایان» در سراسر اروپا سعی می‌کند زنده بماند و مانع یک جنگ جهانی عظیم شود. در فصل دوم «جک رایان» مأمور سیا یک محموله مشکوک را تا آمریکای جنوبی و جنگل‌های ونزوئلا ردیابی کرد. همچنانکه تحقیقات او موجب کشف توطئه‌ای گسترده می‌شود، رئیس جمهور ونزوئلا دست به اقدامی متقابل می‌زند و جک و همکارانش را به مأموریتی جهانی در آمریکا، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا می‌فرستد.

تریلر فصل سوم سریال Jack Ryan:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفده =