تریلر فیلم 2022 Empire of Light

empire

امپراتوری نور (به انگلیسی: Empire of Light) یک فیلم درام رمانتیک محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سم مندز است. اولیویا کلمن، مایکل وارد، مونیکا دولان، تام بروک، تانیا مودی، هانا اونسلو، کریستال کلارک، توبی جونز و کالین فرث در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

Empire of Light اولین بار در جشنواره فیلم Telluride در 3 سپتامبر 2022 به نمایش درآمد و قرار است در 9 دسامبر 2022 در ایالات متحده و در 13 ژانویه 2023 در بریتانیا توسط Searchlight Pictures اکران شود. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. این فیلم ۹ دسامبر اکران می شود.

 

داستان فیلم

یک داستان عاشقانه در یک سینمای ساحلی انگلیسی در دهه 1980 اتفاق می افتد.

 

روند تولید

در آوریل 2021 اعلام شد که سام مندز فیلم بعدی خود را که این بار به تنهایی نویسندگی و کارگردانی کرده و در سرچ لایت پیکچرز تنظیم کرده است. اولیویا کلمن در حال مذاکره برای بازی در این فیلم بود و راجر دیکینز به عنوان فیلمبردار اعلام شد. کلمن در ماه ژوئیه تایید شد. در دسامبر کالین فرث، توبی جونز، کریستال کلارک و تانیا مودی به بازیگران اضافه شدند. بازی تام بروک و هانا اونسلو در اواخر فوریه تایید شد. ترنت رزنور و آتیکوس راس موسیقی متن فیلم را تشکیل دادند.

تریلر فیلم 2022 Empire of Light:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =