تریلر فیلم 2022 TROLL یک اثر نروژی

2022 TROLL

فیلم 2022 TROLL در ژانر دلهره آور و هیجان انگیز است. ترول‌ها شبیه‌ به غول که در اسطوره‌های اسکاندیناوی هستند. آن‌ها اغلب زمانی ظاهر می شوند تا انسان‌ها را اذیت کنند و یا به آن‌ها حمله کنند و ممکن است به‌طرز تهدیدکننده‌ای خشن باشند. در بسیاری از داستان‌ها ترول زیر پل‌ها خانه دارد و از مسافران باج می‌گیرد. اما ترول‌ها در روز دورشان سنگ تشکیل می‌شود و نمی‌توانند از سنگ بیرون بیایند ولی در هنگام نزدیک شدن شب ترول‌ها بیدار می‌شوند و از سنگ بیرون می‌آیند.در این فیلم «وقتی یک ترول باستانی در یک کوه نروژی از خواب بیدار می‌شود، گروهی از قهرمانان باید دور هم جمع شوند تا مانع از ایجاد ویرانی مرگبار آن شوند».

 

داستان فیلم

«در اعماق کوه دوور، چیزی غول پیکر پس از هزار سال به دام افتادن بیدار می شود. این موجود با از بین بردن همه چیز در مسیر خود، به سرعت به پایتخت نروژ نزدیک می شود. اما چگونه می‌توانید چیزی را که فکر می‌کردید فقط در فولکلور نروژی وجود دارد، متوقف کنید؟»

اسپن اوکان فیلمنامه ترول را نوشته است. ماری ویلمن، کیم فالک، مادس سوگارد پترسن و گارد ایدزولد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان عبارتند از Espen Horn و Kristian Strand Sinkerud در Motion Blur.

این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2022 اکران خواهد شد.

تریلر فیلم 2022 TROLL:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − نه =