تریلر فیلم 2023 The Mother با بازی جنیفر لوپز

The Mother

فیلم The Mother یک فیلم اکشن آمریکایی در حال ساخت به کارگردانی نیکی کارو، نویسندگی میشا گرین، آندره‌آ برلوف و پیتر کریگ است که شامل گروهی از بازیگران جنیفر لوپز، جوزف فاینز، عمری هاردویک، گائل گارسیا برنال، پال ریسی و لوسی پائز است.

سابقه بازیگری جنیفر لوپز

لوپز اولین نقش اصلی خود را در بیوگرافی سلنا در فیلمی با همین نام در سال ۱۹۹۷ دریافت کرد. این فیلم یک موفقیت تجاری و انتقادی به همراه داشت. پس از ان فیلم مادر شوهر هیولا را در کارنامه کاری خود دارد که توانست موفقیت چشمگیری به دست بیاورد. فیلم پارکر نیز از دیگر فیلم های جذاب و درخشان جنیفر بود که در آن به ایفای نقش پرداخت.

داستان فیلم

یک دختر در حالی که از دست مهاجمان خطرناک فرار می کند. یک قاتل حرفه ای از مخفیگاه بیرون می آید تا از دخترش که در اوایل زندگی اش ترک کرده بود، محافظت کند. جنیفر لوپز نقش قاتل حرفه ای و مادر دختر را در فیلم بازی می کند.

فیلمبرداری

فیلمبرداری اصلی در 4 اکتبر 2021 آغاز شد. در 11 ژانویه 2022، فیلمبرداری به دلیل شیوع کووید به حالت تعلیق درآمد. بخشی از فیلمبرداری در جزیره گران کاناریای اسپانیا با استفاده از شهر قدیمی لاس پالماس د گرن کاناریا به عنوان شهری در کوبا انجام شد. جنوب جزیره نیز برای فیلمبرداری یک مهمانی در یک ویلا انتخاب شد. به گزارش مووی 21 فیلم در سال 2023 اکران می شود.

تریلر فیلم The Mother:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =