تریلر فیلم Oppenheimer با بازی کیلین مورفی

تریلر فیلم Oppenheimer

اوپنهایمر (Oppenheimer) یک فیلم رو به اکران بریتانیایی آمریکایی در ژانر حماسی زندگینامه‌ای به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم دربارهٔ زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی است که به عنوان «پدر بمب اتمی» شناخته شده‌است. کیلین مورفی نقش اوپنهایمر را در فیلم بازی خواهد کرد.امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور و مت دیمون نیز به‌ترتیب در نقش کاترین اوپنهایمر، لوئیس اشتراوس و لسلی گرووز حضور دارند. در دسامبر ۲۰۲۱ حضور فلورنس پیو، رامی ملک و بن سفدی تأیید شد.

همچون آثار قبلی نولان، اوپنهایمر نیز با فرمت ۷۰ میلی‌متری و به صورت آی‌مکس ساخته خواهد شد. نولان بعد از نزدیک به دو دهه همکاری و ساخت ۹ فیلم برای برادران وارنر به علت اختلاف در زمینه اکران سینمایی با این شرکت قطع همکاری کرد. بعد از انجام مذاکرات، یونیورسال پیکچرز حق ساخت و پخش جهانی فیلم را خرید. اوپنهایمر در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به روی پرده سینما خواهد رفت.

 بسیاری از بازیگران اصلی بین سپتامبر 2021 و آوریل 2022 امضا کردند. فیلمبرداری در اواخر فوریه 2022 آغاز شد و در می 2022 به پایان رسید. نولان به جای استفاده از محیط های گرافیکی کامپیوتری، از مواد منفجره واقعی برای بازسازی آزمایش هسته ای ترینیتی استفاده کرد.

 

داستان فیلم

این فیلم زندگی فیزیکدان نظری جی رابرت اوپنهایمر، مدیر آزمایشگاه لوس آلاموس در طول پروژه منهتن و کمک های او که منجر به ساخت بمب اتمی شد را دنبال می کند.

اوپنهایمر قرار است در 21 جولای 2023 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم Oppenheimer :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =