فصل 2 سریال Rings of Power در حال ساخت است

سریال Rings of Power

ما قبلاً از یک معرفی شخصیت جدید و مهم نام برده ایم که به فصل دوم سریال Rings of Power اضافه می شود. این کاراکتر و شخصیت جدید سائورون نیست.

وقتی صحبت از حرکت بعدی سریال Rings of Power می شود. سوال این نیست که “آیا Rings of Power فصل دوم خواهد داشت؟” در واقع سوال این است که”  فصل دوم Rings of Power چه زمانی ساخته می شود؟” . با توجه به ویژگی‌های معامله Prime Video با J.R.R. تالکین، پخش کننده تنها در صورتی می توانست این حق ساخت این سریال را خریداری کند که به پنج فصل سریال تلویزیون متعهد باشد. J.D. Payne یکی از مجریان برنامه گفت: “آنها از ابتدا می دانستند که قرار است اتفاقاتی رخ دهد.” “چیزهایی در فصل اول وجود دارد که تا فصل پنجم نتیجه نمی دهد. ما حتی می دانیم که آخرین شات ما از قسمت آخر چه خواهد بود.”

سریال Rings of Power

Prime Video برای سال‌های آینده در کسب‌وکار Rings of Power خواهد بود و با پایان یافتن فصل اول، بینندگان در حال حاضر منتظر فصل دوم هستند. خوشبختانه فیلمبرداری فصل هشت قسمتی همین هفته در لندن آغاز شد.

چه اتفاقی ممکن است در Rings of Power فصل دوم بیفتد؟

طبق اخبار سینما و تلویزیون مووی 21 تاکنون Prime Video تنها یکسری جزئیات تایید شده از سریال Rings of Power را اعلام کرده است. سیردان یکی از قدیمی‌ترین و خردمندترین الف‌ها در طول فصل دوم به داستان خواهد پیوست. اگرچه این نقش هنوز انتخاب نشده است. سیردان نقش مهمی در تاریخ سرزمین میانه دارد. در طول دوران دوم سیردان و مردمش پناهگاه‌های خاکستری را تأسیس کردند. جایی که کشتی‌هایی ساختند تا الف‌ها را به سرزمین‌های مردگان ببرد. سیردان که از موهبت آینده‌نگری برخوردار بود. حلقه الف ناریا را بر تن کرد. در کنار شاه گیل گالاد در آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها جنگید و در قرون سوم و چهارم بر آسمان‌های خاکستری حکومت کرد.

در مورد اینکه داستان به کجا می‌رود، داستان‌های عصر دوم تالکین سرنخ‌هایی ارائه می‌دهند. پین و همکارش پاتریک مک کی بیان کرده اند که حلقه های قدرت چهار قوس اصلی را دنبال خواهند کرد: ظهور سائورون، جعل حلقه ها، سقوط نومنور و آخرین اتحاد الف ها و انسان ها. فصل اول به برخی از این خطوط داستانی اشاره کرده است. سائورون به وضوح در حال ظهور است. Celebrimbor در حال رویاپردازی است. ملکه Regent Miriel سقوط نومنور را پیش بینی کرده است. بدون شک فصل دوم این داستان ها را وارد قسمت های جدید خواهد کرد.

سریال Rings of Power

چه زمانی فصل دوم Rings of Power منتشر می شود؟

اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است. به نظر می رسد که Prime Video در حال تولید سریع است. جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون گفت: «تیم سازنده در حال حاضر روی فصل دوم کار می‌کنند. “ما در اسرع وقت سریال را منتشر خواهیم کرد. ما می‌خواهیم کوتاه‌ترین زمان ممکن را بین فصل‌ها داشته باشیم. اما به همان اندازه هم کیفیت کار را بالا نگه داریم. برخی فوریت ها در مورد تولید سریع وجود دارد. به همین دلیل است که این در تمام مدت در حال نوشتن فیلمنامه سریال بوده اند. ما به سرعت در حال حرکت هستیم.»

منبع Esquire

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =