تریلر فیلم 2022 People We Hate at the Wedding

People We Hate at the Wedding

The People We Hate at the Wedding یک فیلم کمدی آمریکایی به کارگردانی کلر اسکنلون بر اساس فیلمنامه ای از خواهران مولینوکس است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته گرانت گیندر در سال 2016 ساخته شده است. اسکنلن کارگردانی بعضی از اپیزودهای سریال «اداره» (The Office) را در کارنامه دارد و در سریال «جای خوب» (The Good Place) با بل همکاری کرده است.

بازیگران

الیسون جنی، بن پلت، سینتیا آدای رابینسون و کریستن بل در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. دیگر بازیگران فیلم «کاران سونی»، «داستین میلیگان»، «تونی گلدوین»، «ایساک دبانکوله»، و «جولین اووندن» خواهد بود. «آنی مورفی» ستاره سریال «شیتس کریک» (Schitt’s Creek) قرار بود در این فیلم نقش‌آفرینی کند اما جای خود را در نهایت به بل داد.

داستان فیلم

پلات و بل در این فیلم کمدی نقش خواهر و برادری را بازی می‌کنند که به همراه مادرشان با بازی جنی به مراسم عروسی خواهر ناتنی‌شان با بازی «سینتیا ادای-رابینسون» در بریتانیا سفر می‌کنند. اما رویدادی که می‌توانست آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کند به سرعت سبب بروز هرج‌ومرج می‌شود. این فیلم اقتباسی است از رمانی به نویسندگی «گرنت گیندر» با تهیه‌کنندگی «اشلی فاکس» و «مارگو هند».

این فیلم قرار است در تاریخ 18 نوامبر 2022 توسط استودیو آمازون اکران شود.

تریلر فیلم 2022 People We Hate at the Wedding:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =