تریلر فیلم 2022 The Wonder با بازی فلورنس پیو

2022 The Wonder

شگفت‌انگیز ( 2022 The Wonder ) یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی سباستین للیو بر اساس فیلمنامه‌ای از اما دونوگو، للیو و آلیس برچ است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 2016 توسط داناگهو ساخته شده است. در این فیلم فلورنس پیو، تام برک، نیام الگار، جوزی واکر، الین کاسیدی، کیلا لرد کسیدی، توبی جونز، درموت کراولی، برایان اف اوبیرن و سیاران هیندز ایفای نقش می‌کنند.

 

داستان فیلم

داستان « شگفت‌انگیز » در سال ۱۸۵۹ روی می‌دهد و سرگذشت یک پرستار انگلیسی به نام «لیب رایت» با بازی پیو را روایت می‌کند که در یک دهکده کوچک ساکن است و شاهد یک واقعه غیرعادی پزشکی یا یک معجزه است. دختری که چند ماه بدون غذا خوردن زنده مانده است. گردشگران برای ملاقات با این دختر ۱۱ ساله به کلبه او هجوم آورده‌اند و یک ژورنالیست برای پوشش این اعجاز به دهکده آمده است. « شگفت‌انگیز » داستان دو غریبه توصیف شده که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند.

 

تاریخ انتشار

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، The Wonder بر اساس 27 بررسی با میانگین 6.5/10 امتیاز 81٪ را دارد. فیلم بر اساس 9 نقد، امتیاز 72 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

The Wonder اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Telluride در تاریخ 2 سپتامبر 2022 داشت و قرار است در تاریخ 2 نوامبر 2022 در سینماهای منتخب اکران شود. اما نتفلیکس این فیلم را ۱۶ نوامبر پخش خواهد کرد.

تریلر فیلم 2022 The Wonder:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =