تریلر فیلم 2023 Creed III با بازی مایکل بی. جردن

فیلم 2023 Creed III

کرید ۳ (Creed III 2023) یک فیلم ورزشی و درام آمریکایی آماده اکران به کارگردانی و بازی مایکل بی. جردن (در اولین کارگردانی خود) است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از کینان کوگلر و زک بایلین و بر اساس طرح کلی داستانی از رایان کوگلر است. این دنباله‌ای بر فیلم کرید ۲ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. اولین فیلم این مجموعه بدون بازی سیلوستر استالونه در نقش راکی ​​خواهد بود. در حال حاضر این فیلم قرار است در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط کمپانی یونایتد آرتیستس در ایالات متحده و کمپانی برادران وارنر پیکچرز در سراسر جهان اکران شود.

 

داستان فیلم

پنج سال پس از Creed II، پس از تسلط بر دنیای بوکس آدونیس “Donnie” Creed هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی خانوادگی خود بسیار موفق شده است. هنگامی که یک دوست دوران کودکی و اعجوبه سابق بوکس دامیان “دام” اندرسون، پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره ظاهر می شود. او مشتاق است ثابت کند که سزاوار ورود دوباره به رینگ است. رویارویی بین دوستان سابق چیزی بیش از یک دعوا است. برای تسویه حساب، دانی باید آینده خود را در خط مقدم مبارزه با دیم قرار دهد. مبارزی که چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

بازیگران

علاوه بر بازی جردن در نقش اصلی و میجورز در نقش «اندرسون دیم»، «تسا تامپسون» در نقش «بیانکا تیلور»، «فیلیشا راشد» در نقش «ماری آن کرید»، «وود هریس» در نقش «تونی اورز» و «فلورین مانتونو» در نقش «ویکتور دروگو» ظاهر خواهند شد.

تریلر فیلم 2023 Creed III:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =