تریلر فیلم A Good Person با بازی فلورنس پیو

فیلم A Good Person

فیلم A Good Person در ژانر کمدی-درام آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی زک براف است. در این فیلم فلورنس پیو، مورگان فریمن، مالی شنون، سلست اوکانر، زوئی لیستر-جونز و چینازا اوچی ایفای نقش می کنند.

پیو که اخیراً در «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» دیده شده، به تازگی در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» نقش‌آفرینی کرده است.

 

روند تولید 

در 26 فوریه 2021 گزارش شد که زک براف در حال نوشتن یک فیلمنامه به نام A Good Person است. یک درام با بازی فلورنس پیو و مورگان فریمن.تا مارس 2021، Metro-Goldwyn-Mayer در حال مذاکره برای به دست آوردن حقوق فیلم در یک معامله چند میلیون دلاری بود. در سپتامبر 2021، تایید شد که MGM تولید و توزیع کننده فیلم خواهد بود. این فیلم در سال 2023 اکران می شود که می تواند جزو آثار بسیاری زیبای مورگان فریمن باشد.

 

داستان فیلم

آلیسون یک تصادف مرگبار را پشت سر می گذارد. سال ها پس از تصادف به صورت تصادفی پدر شوهر سابقش را می بیند. پدرشوهرش باعث می شود آلیسون دوباره امید به زندگی اش را به دست آورد و از مشکلات تصادف رهایی یابد.

A Good Person قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ توسط United Artists Releasing در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم A Good Person:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =