تریلر فیلم 2023 Challengers با هنرنمایی زندایا

تریلر فیلم 2023 Challengers

تریلر فیلم Challengers منتشر شد. (Challengers) یک فیلم کمدی عاشقانه ورزشی آمریکایی به کارگردانی لوکا گوادانینو بر اساس فیلمنامه‌ای از جاستین کوریتزکس است. داستان یک قهرمان تنیس گرند اسلم را دنبال می کند که برای رقابت در یک مسابقه رقیب با معشوق سابق همسر و مربی خود ثبت نام می کند. در این فیلم زندایا، مایک فیست و جاش اوکانر به ایفای نقش پرداخته اند.

Challengers برای اکران در ایالات متحده در 15 سپتامبر 2023 توسط Metro-Goldwyn-Mayer برنامه ریزی شده است.

در فوریه ۲۰۲۲ اعلام شد که مترو گلدوین مایر فیلمی را به کارگردانی لوکا گوادانینو و نقش‌آفرینی زندایا، جاش اوکانر و مایک فیست خواهد ساخت. زندایا همچنین به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد.

تصویربرداری اصلی در ۳ مه ۲۰۲۲ در بوستون آغاز شد. که در آنجا یک فراخوان بازیگری برای ساکنان محلی برای تست بازیگری برای نقش تنیس‌بازان، عوامل اضافی عمومی و سایر نقش‌های فرعی برگزار شد. زندایا برای آماده‌شدن برای نقش خود، سه ماه را با برد گیلبرت، بازیکن حرفه‌ای تنیس که به مربی تبدیل شده بود، تمرین کرد. فیلمبرداری در و اطراف محله‌های بک بی و بوستون شرقی انجام شد. 

 

داستان فیلم

پس از یک باخت، همسر و مربی یک قهرمان گرند اسلم او را برای رویداد چلنجر ثبت نام می کند که در آنجا با معشوق سابق خود روبرو می شود.

تریلر فیلم Challengers :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =