تریلر فیلم 2023 Devilreaux در ژانر ترسناک

تریلر فیلم 2023 Devilreaux

تریلر فیلم 2023 Devilreaux در ژانر ترسناک منتشر شد. به نظر می رسد همیشه یک فیلم ترسناک جدید تونی تاد در گوشه و کنار وجود دارد و ما از این بابت سپاسگزاریم. فیلم جدید Lionsgate’s Devilreaux است. که در باره یک شخصیت ترسناک و انتقام گیر است. مطابق اکثر داستان ها و فیلم های ترسناک همه چیز با ورود یک گروه از نوجوانان به یک منطقه آغاز می شود.

Devilreaux در تاریخ 9 ژوئن در سینماها، On Demand و Digital قبل از اینکه در 18 ژوئیه به صورت DVD عرضه شود، در دسترس خواهد بود. توماس جی چرچیل نویسندگی و کارگردانی فیلم ترسناک آینده را بر عهده داشته است. وینسنت ام وارد، جان بریدل، مگان کاراسکیلو و جکی کوئینونز نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند. تونی تاد (فرانچایز Candyman) و وینسنت ام وارد (“The Walking Dead”) در این داستان وحشتناک و خونین انتقام از آن سوی قبر بازی می کنند.

 

داستان فیلم

در Devilreaux با بازی تونی تاد، “یک سری از قتل ها در دهه 1800 توسط وودوی رخ می دهند. این قتل ها عموما به منظور انتقام گیری انجام می شوند. اما یک گروه از نوجوانان به صورت اتفاق باعث بروز یکسری رخداد می شوند که در ادامه دوباره رخدادهای ترسناک در منطقه از سر گرفته می شود.

فیلم Devilreaux قرار است در تاریخ 9 ژوئن 2023 در سینماها اکران شود.

تریلر فیلم 2023 Devilreaux :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =