تریلر فیلم 2023 Joy Ride سفری پرماجرا برای یافتن خانواده

 تریلر فیلم 2023 Joy Ride

تریلر فیلم 2023 Joy Ride منتشر شد. جوی راید (Joy Ride) یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ادل لیم، در اولین کارگردانی بلند خود و نویسندگی چری شواپراواتدامرونگ و ترزا هسیائو، برگرفته از داستانی از لیم، چواپراواتدامرونگ و هسیائو است. در این فیلم اشلی پارک، شری کولا، استفانی هسو و سابرینا وو به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در سال 2018 و پس از اعلام قرارداد بین پوینت گری پیکچرز و لاینزگیت معرفی شد و لیم به عنوان کارگردان در سال 2021 تایید شد. بازیگران بین آگوست و اکتبر همان سال اعلام شدند و فیلمبرداری در بریتیش کلمبیا انجام شد.

Joy Ride اولین نمایش جهانی خود را در SXSW در 17 مارس 2023 داشت و قرار است در 7 جولای 2023 توسط Lionsgate Films در ایالات متحده اکران شود.

.

داستان فیلم

داستانی مضحک و صریح در مورد هویت و خودیابی است با تمرکز بر چهار دوست که یک ماجراجویی بین‌المللی و تکرارنشدنی آغاز می‌کنند. وقتی سفر کاری ادری با بازی «اشلی پارک» به آسیا به نتیجه نمی‌رسد، او لولو با بازی «شری کولا»، دوست صمیمی او از دوران کودکی؛ کت با بازی «استفانی شو»، همکلاسی چینی تبارش که یک بازیگر سوپ اپراست؛ و ددآی با بازی «سابرینا وو» عموزاده لولو. تجربه حماسی و آن‌ها به سفری دوستانه و عیاشی افسارگسیخته تبدیل می‌شود که معنای حقیقی شناخت و دوست داشتن خود را به آن‌ها نشان می‌دهد.»

تریلر فیلم 2023 Joy Ride :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =