تریلر فیلم 2023 Knock at the Cabin با بازی باتیستا

2023 Knock at the Cabin

در کابین را بزن (2023 Knock at the Cabin) یک فیلم ترسناک آخرالزمانی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ام. نایت شامالان برای بلیندینگ ادج پیکچرز است. دیو باتیستا، روپرت گرینت، نیکی آموکا-برد، بن آلدریج و جاناتان گروف در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

 

داستان فیلم

در حین تعطیلات در یک کلبه دورافتاده، یک خانواده سه نفره توسط چهار غریبه گروگان گرفته می شوند که از آنها می خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان فداکاری نهایی را انجام دهند.

 

مراحل تولید

این فیلم اقتباسی از رمان ترسناک 2018 کابین در انتهای جهان اثر پل جی ترمبلی است. نویسنده در اواخر سال 2017 قبل از انتشار کتاب قراردادی را با FilmNation Entertainment امضا کرده بود که فیلم بر اساس یکی از رمان های او تا ژوئیه 2022 ساخته شده است.

شیامالان بعداً فیلمنامه را بازنویسی کرد و به عنوان بخشی از همکاری دو فیلمی بین یونیورسال پیکچرز و بنر تولیدی‌اش Blinding Edge Pictures، کارگردانی پروژه را برعهده گرفت. بازیگران از دسامبر 2021 تا ژوئیه 2022 اعلام شدند. شیامالان از بازی باتیستا در بلید رانر 2049 (2017) به عنوان دلیلی برای بازی در فیلم Knock at the Cabin نام برد.

تریلر فیلم 2023 Knock at the Cabin:

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =