تریلر فیلم 2023 paradise ؛ داستان تکنولوژی دستکاری زمان

تریلر فیلم 2023 paradise

تریلر فیلم 2023 paradise منتشر شد. این فیلم در ژانر علمی تخیلی به کارگردانی بوریس کنز ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آلمان است. از آنجا طرفداران نتفلیکس خاطره خوبی از سریال آلمانی دارک دارند. و این فیلم نیز در ژانر علمی تخیلی و تکنولوژی دستکاری زمان است بسیار هیجان زده هستند که این فیلم اکران شود. فیلم paradise قرار است در تاریخ 27 جولای 2023 در آمریکا منتشر شود.

پس از اینکه یک زن مجبور می شود 40 سال از زندگی خود را به عنوان پرداخت بدهی بیمه ای ببخشد. مردی ناامیدانه به دنبال راهی برای پس گرفتن سال های از دست رفته است.

 

داستان فیلم

داستان فیلم در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد. جایی که شرکت AEON به یک شرکت بزرگ داروسازی چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. یک استارت آپ را با فناوری انقلابی مدیریت کرده که امکان انتقال طول عمر از فردی به فرد دیگر را فراهم می کند. اما این کار این عواقب جدی برای بخش هایی از جامعه دارد. النا با ادعاهای بیمه ای روبرو می شود که او و همسرش مکس نمی توانند پرداخت کنند.

بنابراین او مجبور است 40 سال از زندگی خود را به AEON بفروشد. مکس خودش برای شرکت کار می کند و از آن به بعد تمام تلاش خود را می کند تا سال های از دست رفته همسرش را بازگرداند. او متوجه می شود که مدیر عامل AEON عمر النا را هدف قرار داده است. بنابراین او نقشه ای برای ربودن او می کشد. برای مکس و النا، شکاری آغاز می شود که نه تنها آنها را از مرزهای ملی می گذراند، بلکه به لبه مفاهیم اخلاقی خودشان نیز می رسانند.

تریلر فیلم 2023 paradise :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =