تریلر فیلم 2023 The Unseen در ژانر ترسناک

تریلر فیلم 2023 The Unseen

تریلر فیلم 2023 The Unseen منتشر شد. یک تریلر رسمی از فیلم ترسناک مستقل با عنوان The Unseen منتشر شده است که جدیدترین فیلم Vincent Shade است. در این فیلم به کارگردانی وینسنت شید بازیگرانی چون آر جی میت، کریستین استولت، ویلیام مارک مک کالو، جنیفر آ گودمن، سو کرمین، کندیس رز، کیمبرلی میشل وان و ربکا کندی به ایفای نقش پرداخته اند. نویسنده/تهیه‌کننده جنیفر آ. گودمن ایده پشت این موضوع را توضیح می‌دهد: «به‌عنوان فردی اوتیسمی که در طول زندگی‌ام با مشکل مواجه بوده‌ام. مفتخرم که می‌توانم این فیلم را برای مخاطبانم بسازم و از افرادی حمایت کنم که ممکن است صدایشان شنیده نشود. از طریق کارم و برای باز کردن دیدگاه مردم به روی یک جهان جدید.”

 

داستان فیلم

این فیلم داستان یک دانشجوی حقوق (آر جی میته بازیگر سریال بریکینگ بد) را به تصویر می کشد که خود را در شبکه‌ای از قتل و فریب می‌بیند که توسط نیرویی تاریک از گذشته‌اش به وجود آمده است. او قدرت ذهنی خود را از دست می دهد.و در یک جهنم ماوراء طبیعی گرفتار می شود و تمام تلاش خود را می کند که بتواند شرایط را به حالت عادی بازگرداند.

 این فیلم تا جایی که ما می دانیم این در هیچ جشنواره یا جای دیگری نمایش داده نشده است. The Unseen از 30 ژوئن 2023 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران می شود.

تریلر فیلم 2023 The Unseen :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =