تریلر فیلم 2023 The Little Mermaid با بازی هیلی بیلی

تریلر فیلم 2023 The Little Mermaid

تریلر فیلم 2023 The Little Mermaid منتشر شد. پری دریایی کوچولو ( The Little Mermaid) یک فیلم موزیکال فانتزی آمریکایی در حال تولید به کارگردانی راب مارشال بر اساس فیلمنامه‌ای از جین گولدمن و دیوید مگی است. این محصول والت دیزنی پیکچرز است و اقتباسی لایو اکشن از انیمیشنی به همین نام محصول ۱۹۸۹ است که خود بر اساس داستانی به همین نام اثر هانس کریستین اندرسن ساخته شده‌است. راب مارشال، جان دلوکا، مارک پلت و لین-منوئل میرندا تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. آلن منکن به عنوان آهنگساز موسیقی و آهنگ‌ها برای این فیلم بازگشت. در این فیلم هلی بیلی در نقش آریل در کنار جونا هاوئر کینگ، خاویر باردم و ملیسا مک‌کارتی به ایفای نقش خواهند پرداخت و دیوید دیگز، جیکوب ترمبلی و آکوافینا در صداپیشگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

برنامه‌های بازسازی فیلم پری دریایی کوچولو از سال ۱۹۸۹ در مهٔ ۲۰۱۶ تأیید شد. دیزنی در دسامبر ۲۰۱۷ اعلام کرد که مارشال برای کارگردانی قرارداد امضا کرده‌است. بسیاری از بازیگران اصلی در ژوئن تا نوامبر ۲۰۱۹ قرارداد امضا کردند. فیلم‌برداری عمدتاً در استودیوهای پاین‌وود در انگلستان از ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۱ انجام شد.

 

داستان فیلم

آریل یک پری دریایی جوان با یک جادوگر دریایی معامله می‌کند. صدای زیبایش در مقابل پاهای انسانی تا بتواند دنیای بالای آب را کشف کند.

پری دریایی کوچولو قرار است در ۲۶ مه ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شود.

تریلر فیلم 2023 The Little Mermaid :

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =