کلنسی براون در سریال پنگوئن نقش سالواتوره مارونی را بازی می‌کند

کلنسی براون در سریال پنگوئن

کلنسی براون در سریال پنگوئن قرار است در نقش سالواتوره مارونی ظاهر شود. با این اوصاف دار و دسته اوباش سریال در حال تکمیل شدن است.

طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 این درام هشت قسمتی استودیوی دی سی، حماسه جنایی بتمن را که مت ریوز با بتمن برادران وارنر آغاز کرد، ادامه خواهد داد. و داستان کاملا بر شخصیتی که کالین فارل در این سریال بازی می کند یعنی پنگوئن تمرکز دارد.

مارونی در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط دی سی کامیکس ظاهر شد. او یک رئیس اوباش و گانگستر قدرتمند در شهر گاتهام و دشمن بتمن است. او همچنین کسی بود که هاروی دنت بیچاره را بد چهره کرد.

کلنسی براون در سریال پنگوئن

کلنسی براون در سریال پنگوئن در کنار بازیگران دیگری چون فارل، براون، کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، شهره آغداشلو و دیر اوکانل به ایفای نقش می پردازد.

این سریال توسط ریوز، دیلن کلارک و فارل تهیه شده است. لورن لوفرانک نویسنده این اثر است و به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند. کریگ زوبل کارگردان سه قسمت اول این سریال جذاب است.

این سریال بر اساس شخصیت‌هایی ایت که باب کین با بیل فینگر برای دی سی خلق کرده است. پنگوئن توسط ریوز 6th & Idaho Productions و Dylan Clark Productions در همکاری با Warner Bros TV تولید می‌شود. دانیل پیپسکی از 6th & Idaho نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و رفیع کرون یکی از تهیه کنندگان اجرایی هستند.

منبع Deadline

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =