تریلر جدید فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ

تریلر فیلم Barbie منتشر شد. این فیلم محصول برادران وارنر است و گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که آن را با نوآ بامباک نوشته، کارگردانی کرده‌است. این اولین فیلم لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشن ویدئویی و مجموعه‌های تلویزیونی است. مارگو رابی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، ویل فرل، ایسا رای، مایکل سرا و هری نف در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کند. Barbie یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر کمدی. رمانتیک است که بر اساس خط اسباب‌بازی باربی. از شرکت ماتل ساخته شده‌است.

تریلر فیلم Barbie

توسعه این فیلم ابتدا در سال ۲۰۱۴ در سونی پیکچرز آغاز شد. در پی چندبار تغییر نویسندگان و انتخاب دو بازیگر زن مختلف برای ایفای نقش شخصیت اصلی، اختیار سونی بر فیلم منقضی شد و حق انتشار به برادران وارنر. پیکچرز. منتقل شد. رابی در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان بازیگر اصلی انتخاب شد و همچنین تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. انتخاب گرویگ به‌عنوان کارگردان و نویسنده مشترک با بامباک در سال ۲۰۲۱ تأیید شد. مراحل تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۲ در استودیوهای برادران وارنر واقع در انگلستان آغاز شد.

مارگو رابی ایفای نقش هم بازی اش را تحسین میکند!

مارگو رابی می‌گوید. بازی رایان گاسلینگ در نقش کن در «BARBIE». «بهترین ایفای نقش از رایان گاسلینگ است. که تا کنون روی پرده رفته است».

رایان گاسلینگ نیز اخیرا گفته: مارگو رابی هر روز سر صحنه فیلم‌برداری باربی. یک هدیه صورتی رنگ با پاپیون صورتی به من میداد. تا کمک کند با کارکتر کن تو فیلم ارتباط برقرار کنم و به آن نزدیک بشوم، بیشتر این کادوها مربوط به ساحل بودن.

همچنین Vogue فاش کرد که کن یکی از لوازم جانبی مد برای باربی در باربیلند بود. “باربی همیشه یک روز عالی دارد ولی کن فقط وقتی که باربی به او توجه میکرد روز عالی ای داشت.”

باربی  در ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳ در ایالات متحده همزمان. با فیلم oppenheimer ساخته ی کریستوفر نولان. اکران میشود.

تریلر فیلم Barbie را از باکس زیر مشاهده کنید :

در حال بارگذاری پخش کننده...

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =