فیلم جدید امبر هرد با نام In The Fire درباره عشق است

فیلم جدید امبر هرد

فیلم جدید امبر هرد با نام In The Fire در اولین نمایش آن در جشنواره فیلم تائورمینا ایتالیا مورد تمجید قرار گرفت. این بازیگر 37 ساله در فیلم هیجان‌انگیز In The Fire بازی می‌کند. این اولین حضور او در جشنواره فیلم پس از دادگاه پرونده افترا در سال 2022 است. هرد که پس از محاکمه با دختر دو ساله‌اش به اسپانیا نقل مکان کرده است. هفته گذشته خبری مبنی بر بازگشت امبر هرد به سینما پس از دادگاه جانی دپ منتشر شد که برای طرفداران بسیار خوشحال کننده بود.

او در جشنواره فیلم به مردم گفت: «این یک فیلم زیبا درباره تأثیر و نیروی تقریباً فراطبیعی عشق است». امبر افزود: “این فیلم در مورد مرزهایی است که عشق می تواند از آنها عبور کند. و واقعاً در مورد قدرت عظیمی است که عشق دارد.”

فیلم جدید امبر هرد

داستان فیلم

فیلم جدید امبر هرد با نام In The Fire در سال 1899 در کلمبیا می گذرد. خلاصه داستان نشان می دهد که امبر نقش یک روانپزشک بیوه آمریکایی را بازی می کند که “پس از فراخوانی برای حل پرونده یک کودک آشفته به یک مزرعه ثروتمند در کلمبیا می رسد. مادر این پسر نگران اتهامات یک کشیش محلی است که می گوید فرزندش توسط شیطان تسخیر شده است. وقتی دکتر می رسد، متوجه می شود که مادر پسر مرده است و خود پدر نیز شروع به باور داشتن احتمالی فرزند کرده است. در حالی که دکتر از روش جدید برای درمان کودک استفاده می کند. اما برای نجات پسر و شاید جان او همه چیز به یک مسابقه تبدیل می شود.”

امبر برای اکران فیلم In The Fire در شصت و نهمین جشنواره تائورمینا با یک لباس سیاه رنگ دیده شد.

منبع Dailymail

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =