معرفی بازیگران Superman: Legacy؛ دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن

دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن

استودیو اعلام کرد که دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن ظاهر می شود. در واقع او برنده نقش جذاب کلارک کنت شده و مرد فولادی جدید در مراسم افتتاحیه «Superman: Legacy» استودیو دی‌سی خواهد بود. ریچل بروزناهان نیز برای نقش لویس لین انتخاب شده است.

کورنسوت جایگزین هنری کاویل شد که از سال 2013 در فیلم «مرد فولادی» این نقش را بازی کرده بود.

“Superman: Legacy” داستان سفر سوپرمن برای آشتی دادن میراث کریپتونی خود با تربیت انسانی‌اش به عنوان کلارک کنت از کانزاس را روایت می‌کند. او مظهر حقیقت، عدالت و شیوه زندگی آمریکایی است که با مهربانی انسانی هدایت می شود. در جهانی که مهربانی را قدیمی می بیند.

دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن

کارنامه کاری کورنسوت

بنابر اخبار هالیوود مووی 21 کورنسوت به خاطر بازی پرفورمنس خود در سریال نتفلیکس « The Politician» بسیار تحسین شد. او همچنین اخیراً در سریال تحسین‌شده A24 مستقل «Pearl»، «Look Both Ways» از نتفلیکس و در مینی‌سریال تحسین‌شده We Own This City بازی کرد. کورنسوت همچنین نویسندگی، کارگردانی و بازی در سریال کمدی وب «Moe & Jerryweather» را بر عهده داشت. او در ادامه در کنار ناتالی پورتمن در سریال محدود اپل تی‌وی پلاس «بانوی در دریاچه» دیده می‌شود.

بروزناهان یک جایزه امی و دو جایزه گلدن گلوب را برای بازی بسیار تحسین شده‌اش در نقش اصلی سریال طولانی‌مدت پرایم «خانم میزل شگفت‌انگیز» و یک نامزدی امی در سال ۲۰۱۵ برای «خانه پوشالی» نتفلیکس دریافت کرد.

جیمز گان کارگردانی فیلمنامه‌اش را بر اساس شخصیت‌های دی‌سی خواهد داشت. سوپرمن توسط جری سیگل و جو شوستر خلق شد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده پیتر سفرن رئیس مشترک و مدیرعامل گان در استودیو دی سی است. «Superman: Legacy» اولین فیلم از مجموعه فیلم‌هایی است که Gunn & Safran به عنوان بخشی از DCU مشترک سینمایی خود می‌سازند.

در کنار معرفی دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، گفته می شود الکساندر و بیل اسکاشگورد از گزینه‌های مورد نظر جیمز گان برای نقش لکس لوتر در فیلم Superman Legacy هستند.

این اکشن ماجراجویی کاملاً جدید برای اکران جهانی در 11 جولای 2025 هدف گذاری شده است.

منبع Yahoo

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =