اولین واکنش های فیلم Barbie، به رایان گاسلینگ اسکار بدهید!

چند مخاطب منتخب یکشنبه شب در اولین نمایش جهانی فیلم مورد انتظار “باربی” با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ، نگاهی اجمالی به دنیای باربی داشتند. و اولین واکنش های خود به Barbie رامنتشر کردند.

رسانه های اجتماعی با واکنش ها منفجر شد. در اولین واکنش های فیلم Barbie جوزف دکلمایر، نویسنده ScreenRant، این فیلم را «خنده‌دار، غم‌انگیز و بسیار هوشمندانه» خواند و افزود: «گرتا گرویگ کلیشه ها را هدف می‌گیرد و به خانه می‌رود». دکلمایر عملکرد رابی را “عالی” ستود و خاطرنشان کرد که گاسلینگ و سیمو لیو “سرگرمی خالص” هستند.

خانم Perri Nemiroff نویسنده Collider از مهارت فیلم، به ویژه طراحی صحنه و لباس و تولید تمجید کرد. با این حال، وقتی نوبت به داستان رسید، او نظرات متفاوت‌تری داشت و اظهار داشت:

«فکر می‌کنم این فیلم به‌خوبی به باربی و سفر او میپردازد. اما شخصیت‌های دیگری هم هستند که قوس‌های مهمی را تجربه می‌کنند که به زمان بیشتری در فیلم نیاز دارند تا واقعاً به آن بپردازند.»

جیمی جیراک از ComicBook.com این فیلم را “فیلم مورد علاقه سال” خود خواند و نوشت:

“گرتا گرویگ به نوعی فراتر از انتظارات من بود. به رایان گاسلینگ اسکار بدهید، من خیلی جدی هستم!”

شاروندا ویلیامز، مجری برنامه «Pay or Wait»، این فیلم را «طنز آمیز، صمیمانه و کاملاً سرگرم‌کننده» نامید. و به‌ویژه از گاسلینگ به عنوان «کسی که تمام فیلم شما را می خنداند» تعریف کرد. ویلیامز همچنین اظهار داشت که “گاهی احساس نفخ در فیلمنامه می کند.”

کتی استفان، سردبیر رسانه‌های اجتماعی ورایتی، فیلم را «کمال» نامید:

«گرتا گرویگ تفسیر ظریفی درباره معنای زن بودن در یک هیاهوی خنده‌دار عجیب، شگفت‌انگیز و با رسا ارائه می‌کند. کل بازیگران می درخشند، به خصوص مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش هایی که به وضوح برای ایفای آن متولد شده بودند.

گروه بازیگران و خلاصه داستان:

اولین واکنش های Barbie

جزئیات فیلم «باربی» تا حد زیادی مخفی نگه داشته شده است. و این فرضیه ای تنها به این صورت است. که: «باربی و کن بعد از اخراج از سرزمین باربی به دلیل اینکه یک عروسک نه چندان عالی هستند. برای یافتن خوشبختی واقعی راهی دنیای واقعی شدند. ”

گرویگ که به خاطر کارگردانی «لیدی برد» و «زنان کوچک» شهرت دارد. کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و فیلمنامه آن را با نوآ بامباک نوشت. این فیلم با بازی رابی در نقش باربی و گاسلینگ در نقش کن، گروهی از بازیگران حذفی دارد. که اکثر آنها نقش‌های مختلفی از عروسک‌های معروف را بازی می‌کنند. از جمله کیت مک‌کینون، عیسی رائه، هاری نف، الکساندرا شیپ، اما مکی، شارون رونی، دوآ لیپا. نیکولا کوگلان، آنا کروز کین، ریتو آریا، کینگزلی بن آدیر، سیمو لیو، اسکات ایوانز، انکوتی گاتوا و جان سینا. در «باربی» آمریکا فررا، ویل فرل، کانر سویندلز، مایکل سرا، هلن میرن، جیمی دمتریو و امرالد فنل نیز حضور دارند.

منبع variety

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =